1 צפייה בגלריה
אריאל דרעי. צילום: יואב דודקביץ'
אריאל דרעי. צילום: יואב דודקביץ'
אריאל דרעי. צילום: יואב דודקביץ'
דניאל דרעי, כיתה יב'
בית ספר: ליד"ה
ענף ספורט: כדורסל
כמה אימונים בשבוע: 6-7 אימוני כדורסל ועוד 3-4 אימונים גופניים
איך משלבים בין הספורט ללימודים: "ככל שמתבגרים כך גם עולות הדרישות הלימודיות ורמת ההשקעה (לרוב בגלל הבגרויות). קורה לפעמים שאני מפספס שיעור מסוים או לא מצליח להתרכז בשיעור בגלל עייפות או התרגשות, אבל זה נהיה חלק משגרת החיים שלי ואני משתדל להשלים את החומר בכל פעם".
איך מגיבים ההורים: "לדעתי המפתח להצלחה בתור ספורטאי הוא הורים תומכים. ההורים שלי מאוד תומכים ומעריכים את המאמץ שלי, הם עוזרים לי מאוד עם בית הספר, מסיעים אותי לאימונים, מתעניינים בכדורסל ובאים לכל המשחקים. הם תומכים בחלום שלי ובכל ההשלכות של זה".
מה אומרים החברים: "מאוד מפרגנים ותומכים. כולם מודעים לחלום שלי ולהשקעה הכרוכה בו, בכל משחק בבית ספר הם מגיעים ומעודדים. זכיתי בחברים מיוחדים באמת".
כמה קיבלתי בשנה שעברה בחינוך גופני: "קצת מביך הייתי אומר, אבל קיבלתי 70... הייתי פצוע חלק מהשנה ובימים של משחקים הפוקוס העיקרי היה על המשחקים אז נוצר מצב שקצת פחות השקעתי. אבל המורה לספורט, שגם מאמן את נבחרת בית הספר, מודע לכך ואנחנו תמיד צוחקים על זה".
הוויתור הכי גדול: "על חיי חברה נורמאלים. המון פעמים ויתרתי על מפגשים חברתיים או ללכת עם חברים בגלל כמות האימונים שיש לי, פספסתי גם המון נסיעות או טיסות עם חברים כי לא יכולתי להחסיר אימונים".