המנהל המקצועי של נבחרת ישראל יוסי בניון והמאמן אלון חזן, אמנם טרם בחרו את השחקנים שיזומנו לסגל הנבחרת לקראת המשחק מול קוסובו בסוף החודש הבא, אבל אם הם יחליטו שירדן שועה יכול לעזור להם, עניין די הגיוני נוכח היכולת הנהדרת של שועה במהלך העונה, ינסו בהתאחדות לכדורגל למצוא את הדרך שתסלול את דרכו של שועה למדים הלאומיים.
2 צפייה בגלריה
ירדן שועה
ירדן שועה
ירדן שועה
(צילום: עוז מועלם)
שועה, נציין, השתחרר מצה"ל אחרי ארבעה חודשי שירות בלבד מה שמונע ממנו להיות רשאי לשחק בנבחרת ישראל. על מנת שיהיה רשאי לקבל זימון למדים הלאומיים עליו לבצע 'השלמת שירות'.
כך למשל, מאמן מכבי חיפה שגם לא ביצע שירות צבאי מקיים הרצאות ומקיים פעילות התנדבותית מטעם צה"ל על מנת שביום מן הימים כשירצו למנות למאמן נבחרת ישראל לא תהיינה התנגדות ציבורית. שועה, היה אמור כשחתם במכבי חיפה להשלים שירות בשת"פ של מכבי חיפה ושלטונות הצבא אולם העניין לא יצא אל הפועל.
קראו גם:
כעת, במידה וחזן את בניון יחליטו ששועה יכול וצריך לשחק בנבחרת יחל תהליך מול צה"ל כדי לאפשר לו 'להשלים שירות'. צריך לציין, שאוסקר גלוך יצא לאירופה מבלי להשלים שירות צבאי (עדיין) ומנור סולומון יצא לחו"ל אחרי 14 חודשי שירות בלבד, כך שעל פניו, אין שום סיבה ששועה שאין עוררין שמקצועית ראוי ויכול לתרום לנבחרת לא יזכה לאפשרות הזו. אגב, בנבחרת עוקבים גם אחרי גרגורי מורוזוב, המגן היהודי ממוצא רוסי של בית"ר.
עד שזה יקרה, אם בכלל, בבית"ר הודפים בשבועות האחרונים כל ניסיון לדון בעתידו של שועה כמו גם בעתידו של יון ניקולסקו. לברק אברמוב ברור שיהיה לו קשה מאד להשאיר את שועה בבית"ר, כי גם אם בית"ר תממש את האופציה שלה על מספר לעונה הבאה, שועה צפוי לדרוש סכומים שהם גדולים בכמה מידות על גבולות הגיזרה של אברמוב.

2 צפייה בגלריה
ירדן שועה
ירדן שועה
ירדן שועה. צו 8?
(צילום: עוז מועלם)

רק כדי לסבר לכם את האוזן, שועה משתכר בבית"ר 1.2 מיליון שקל בעונה (ברוטו), בעוד יהונתן כהן למשל מרוויח את הסכומים האלה כשכר בסיס במכבי תל אביב עוד לפני פרמיות ומענקים וכששכרו אמור לעלות מדי שנה בחוזה לשלוש שנים. בסביבת השכר הזו נמצאים גם דור פרץ וניר ביטון כך ששועה בהחלט רואה את עצמו דורש מאברמוב שכר שיגרום לבעלים למכור אותו.