לאחר התבטאות נוספת של השדר הירושלמי: הנהלת רדיו ירושלים השעתה היום (ד') את השדר אלעד עמדי וזאת לאחר התבטאויותיו נגד נשיאת בית משפט העליון, השופטת אסתר חיות.
2 צפייה בגלריה
אלעד עמדי
אלעד עמדי
אלעד עמדי
(צילום: שלומי כהן)
כזכור, חודש בלבד לאחר שהושעה מרדיו ירושלים בעקבות דברי שנאה שנשא נגד קבוצת הפועל ירושלים בכדורגל, ביום שני קרא עמדי בשידור חי לשר המשפטים לגרש את השופטת אסתר חיות ורמז לעשות זאת באמצעות נבוט. חיות נמנית בין סמלי המדינה ומאובטחת על ידי השב״כ.
ההקלטה מתוך השידור ברדיו ירושלים:
אלעד עמדי קורא לפגוע בחיות

קראו גם:

עמדי פתח את תוכניתו השבוע ואמר: "יריב לוין, אללה יריב יריב יריב, מהר יותר, מהר יותר, אתה איטי מדי! שר המשפטים הגדול. אתה איטי מדי, הלאה! אסתר חיות עם נבוט, הביתה. להתחיל לשחרר כאן, לא להקשיב, לעשות את מה שהרוב רוצה. חג שמח לעם ישראל כולו ובמיוחד לאלה שאנחנו חייבים שיעשו פה שינוי".

2 צפייה בגלריה
תגובת רדיו ירושלים לאירוע
תגובת רדיו ירושלים לאירוע
תגובת רדיו ירושלים לאירוע

כמו כן, בעקבות ההתבטאויות האלימות של השדר עמדי נגד אוהדי הפועל ירושלים, מועדון הכדורגל שלח מכתבי התראה לפני נקיטת הליכים לרדיו ירושלים ולשדר. בנוסף הם דרשו מכתב התנצלות מאוהדי הקבוצה. רדיו ירושלים ואלעד עמדי מסר אז בתגובה: נקבל את התביעה ונגיב בבית המשפט.
מרדיו ירושלים נמסר בתגובה: "לאחר בדיקה ראשונית של העניין ועד לבירור מעמיק של הנושא (וכן בדיקת התבטאויות נוספות של השדרן), החליטה התחנה על השעייתו המיידית של השדרן אלעד עמדי. מובהר בזאת כי תחנת רדיו ירושלים מגנה כל אל ימות וכל עידוד אלימות, פיזית ומילולית ומתנערת ומוקיעה כל אמירה המעודדת אלימות, כאמור. לאחר בירור סופי ומעמיק של העניין, תשלח אליכם הודעה בהתאם".