״אני מתנצל בפני האוהדים״: משהו לא טוב קורה בארנה. אם לפני שבועיים שלושה היתה תחושה שהמינוי של איליאס קאנצוריס הוא בדיוק התשובה לחלל שהשאיר כאן אלכסנדר דז'יקיץ' אז שני ההפסדים האחרונים בשבוע שעבר למכבי ת"א ואמש להפועל חולון (72:73) יצרו אצל האדומים מיני משבר. קאנצוריס, במונולוג ראוי לציון בו הוא לוקח את מלוא האחריות על ההפסד, אמנם מתנהג כמו ג'נטלמן אבל ברמת מבחן התוצאה, ההפסד הזה מסבך את הקבוצה שלו שעלולה אחרי שבעה הפסדים מתוך 15 הפסדים שלא להגיע אפילו לבית העליון, קסטרופה מקצועית ביחס ליעדים שסימן הבעלים מתן אידלסון.
2 צפייה בגלריה
ארנה מלחה
ארנה מלחה
ארנה מלחה
(צילום: אורן אהרוני)

"אין לי הרבה מה להגיד" אמר קאנצוריס בסיום המשחק. "שיחקנו רע מאוד, וזה לא הכדורסל שלנו. אני לוקח עליי את האחריות לתצוגה שלנו", אמר המאמן איליאס קאנדזוריס. "נכשלנו במטרות הטקטיות שהצבנו לעצמנו. אני צריך להחזיר את הקבוצה למסלול, ומאמין שזה עניין מקצועי לחלוטין. אני סומך על השחקנים ב-100%. זה בכלל לא באשמתם, והאחריות היא שלי בלבד״.

2 צפייה בגלריה
אוהדי הפועל ירושלים
אוהדי הפועל ירושלים
אוהדי הפועל ירושלים
(צילום: עוז מועלם)

״אפשר לתת 100 תירוצים על הקבוצות השונות שיש לנו בליגה ובאירופה, אבל אנחנו צריכים למצוא פתרונות. אנחנו לא יכולים לזלזל בשום משחק. אני מתנצל בפני האוהדים על הדרך שבה שיחקנו. יצאנו קצת מהמסלול. הפסדנו בצורה שונה למכבי תל אביב ולחולון, לא הוצאנו לפועל בצורה טובה בשני צידי המגרש, ולא מצאתי את הדרך לעזור לקבוצה במהלך המשחק. לפי האימונים והעבודה היומיומית, אני די בטוח שאנחנו נחזור לעצמנו".


הפועל תנסה לחזור למסלול הנצחונות במוצ"ש מול הפתעת העונה עד כה, עירוני קרית אתא שתגיע לארנה בניסיון להעמיק את המשבר בהפועל. האדומים מצדם, ינסו לקחת קצת אוויר ולצאת לספרד למשחק חוץ קשה מול טנריפה במסגרת ליגת האלופות.
פורסם לראשונה: 03:38, 01.03.24