פניית פרסה בהנהלת בית"ר: בעקבות פניית יו"ר המנהלת לבעלי בית"ר ירושלים ולראשי ארגון השחקנים שני הצדדים ימשכו את טענותיהם ושחקני בית"ר ישובו להתאמן לקראת החזרה המתוכננת ב-25 בנובמבר של ליגת ONE ZERO. על פי ההחלטה, שכר השחקנים יקוצץ ב-25 אחוזים. כמו כן, במידה ומשרד הספורט ייתן פיצוי הקיצוץ יירד ל-12 וחצי אחוזים בלבד.
2 צפייה בגלריה
ברק אברמוב
ברק אברמוב
בעלי בית"ר, ברק אברמוב
(צילום: עוז מועלם)
ממנהלת הליגות לכדורגל נמסר כי: "בימים האחרונים יו"ר המנהלת ערך שיחות ארוכות עם כל הגורמים והסביר להם שבעת משבר חמור כל כך בו נמצאת מדינת ישראל כולה, מן הראוי ששני הצדדים יגיעו לפיתרון והסכמות וימצאו את הדרך בה ניתן יהיה להגיע למתווה שיפעל לטובת הבעלים הקבוצה והשחקנים.
"במקביל נערכה אתמול פגישה נוספת במשרדי המנהלת, בין יו"ר ומנכ"ל המנהלת, נציגי ארגון השחקנים - מושיקו מישאלוב, ניר אלון וקארין סנדל ונציג הקבוצות אבי לוזון. בפגישה הגיעו להסכמות על הפחתת שכר לחודשים אוקטובר נובמבר בליגות המיקצועניות וזאת בהמשך להפסקת המשחקים עקב המלחמה".

קראו גם:

החתימה אמורה להוביל להחזרת השחקנים לאימונים ולביטול הדיון בעניין בבית הדין האזורי לעבודה בירושלים.

2 צפייה בגלריה
אוהדי בית"ר ירושלים
אוהדי בית"ר ירושלים
אוהדי בית"ר ירושלים
(צילום: עוז מועלם)

מבית״ר ירושלים נמסר: "מברכת על ההסכם שהושג מול ארגון השחקנים על החזרה לאימונים לקראת חידוש ליגת העל. יש לציין כי ההסכם החדש קובע כי כל שחקני הליגה יקצצו בשכרם, והוא אמנם נכון לתקופה שבה כולם צריכים לתת מעצמם, אך העמדה שהוצגה על ידי המועדון לפיה רק השחקנים הבכירים היו מקצצים היא עדיין לפי ראייתנו הדרך הנכונה כדי לא לפגוע בכאלה שמרוויחים מעט וכעת לצערנו ייפגעו בשכרם.
"המועדון בראשות הבעלים ברק אברמוב ימשיך להעמיד לנגד עינו את הרצון להאדיר את הכדורגל שלנו שצריך להיות משוחק עם קהל ובתחושת שליחות במיוחד בתקופה זו. מחר יחדש המועדון את האימונים בתקווה לחזרה מהירה לשגרה".
כזכור, לפני כשבוע וחצי החליט בעלי בית"ר, ברק אברמוב להוציא את השחקנים לחל"ת וזאת לאחר שלא הסכימו השחקנים לקצץ בשכרם. הצדדים ניסו הצדדים להגיע למתווה מוסכם ללא הצלחה.