כרטיס אדום, אור ירוק: בית המשפט המחוזי בירושלים, בראשות השופט אלכסנדר רון, קבע ביום ראשון האחרון כי המשכון של יוסי סאסי על השם 'הפועל ירושלים' יימחק וכי שם המועדון יוצע למכירה.
השופט רון גם ביקר את סאסי וכתב בהחלטתו: "כל תום לב ממנו והלאה", וגם חייב אותו בהוצאות משפט בסך 5,000 שקל. בצד של סאסי מתכוונים להמשיך להיאבק בטענה כי השם הפועל ירושלים, שנרכש על ידי סאסי לפני 25 שנה (ממפרק הפועל ירושלים דאז, עו"ד עמי פולמן), הוא רכושו.
2 צפייה בגלריה
אוהד עם צעיף של הפועל ירושלים. בחזרה לעתיד?
אוהד עם צעיף של הפועל ירושלים. בחזרה לעתיד?
אוהד עם צעיף של הפועל ירושלים. בחזרה לעתיד?
(צילום: אורן אהרוני)
עו"ד נמרוד טפר, שמונה לנאמן מטעם בית המשפט, הוציא שלשום את שם הקבוצה למכירה. את ההצעות לרכישה יש להגיש במשרדו של טפר ברמת גן עד 13 ביולי, בצירוף המחאה של עשרה אחוזים מגובה ההצעה. יוסי ליפקין והפועל קטמון כמובן ייגשו למכרז הזה בתקווה שירכשו את השם וימזגו את השם הפועל ירושלים לתוך מועדון הכדורגל הפועל קטמון.
2 צפייה בגלריה
ליפקין
ליפקין
ליפקין
(צילום: שלומי כהן)
"אנחנו מאמינים שמפה והלאה העניינים ירוצו מהר ונספיק לרכוש את השם ולהתאחד עם קטמון, כך שלעונה הבאה תחזור הפועל ירושלים לכדורגל הישראלי בדמותה של קבוצה בליגה הלאומית", אמר לנו ליפקין השבוע. "אני לא מצפה שיהיו מתחרים רבים שילכו נגד רצונם הברור של רוב אוהדי קטמון והפועל לקבוצה מאוחדת וחזקה".
אגב, לוח הזמנים בעניין הזה הוא קריטי בגלל רצונה של ההתאחדות לכדורגל שהפועל קטמון תעמוד בדד ליין של הרישום לעונת המשחקים הבאה.