אחרי שמשחק הליגה בין בית"ר להפועל חדרה נדחה בשבוע שעבר בגלל מגיפת קורונה בחדרה, לפני דקות אחדות, כשקבוצה בדרך לאצטדיון טדי, קיבלה בית"ר הודעה שמשחקה מול קרית שמונה שהיה אמור להיערך הערב ב-20:30 נדחה גם הוא בגלל שאחד משחקני קרית שמונה נדבק בקורונה.
1 צפייה בגלריה
שחקני בית"ר ירושלים
שחקני בית"ר ירושלים
שחקני בית"ר ירושלים ודראפיץ'
(צילום: באדיבות בית"ר ירושלים)


במועדון קיבלו באכזבה גדולה את הבשורות על כך ששבוע שני ברציפות הם נאלצים שלא לשחק במיוחד שצמד המאמנים החדש של המועדון, סלובדן דראפיץ' ושי ברדה מחכים בקוצר רוח לפרמיירה שלהם עם ניהול משחק הבכורה שלהם מאחורי הקווים.
בבית"ר הוחלט כי אף אחד מהשחקנים לא ישוחרר לביתו והם נתבקשו להגיע לטדי. הסיבה: בקבוצה רוצים לקיים אימון מקצועי לשחקנים בידיעה כי ייתכן שמועד המשחק המחודש מול קרית שמונה יתקיים בתוך 24 עד 48 שעות.
הטלטלה הזו שבה כל שני וחמישי מחזור נדחה בגלל הקורונה, מעמידה בספק רב את התנהלותה של העונה. כרגע אין שום נזק ממשי בדחיית משחקים אולם תוך מספר חודשים כשלוח הזמנים יהפוך להיות לחוץ וצפוף וניכנס גם למעגל משחקי הגביע למנהלת הליגה ולהתאחדות לכדורגל יהיה קשה מאד להצליח לקיים ליגה.
בהודעת המועדון מטעם בית"ר נמסר: "לצערנו, במהלך השעה האחרונה התקבל דיווח על שחקן עירוני קרית שמונה שנמצא חיובי לנגיף הקורונה המשחק בין בית"ר לעירוני קרית שמונה נדחה. מועד חדש יימסר בהמשך. אנחנו מאחלים רפואה שלמה לאנשי קרית שמונה".
...