בהיעדר משחקים רשמיים ואימונים, שבוטלו בגלל הסגר, בית"ר עוד הספיקה ביום שישי שעבר לקיים משחק אימון מול מ.ס. אשדוד, כשצמד המאמנים דראפיץ' וברדה מסבירים לשחקנים שיש שלושה יעדים שצריך להשיג במשחק הזה: הראשון, משחק לחץ והתנפלות על היריב כדי להרוויח את הכדור; השני, משחק לחץ במצב סטטי כדי להכתיב את קצב המשחק; והשלישי, להחזיק בכדור בעשרה אחוזים יותר מהיריבה. כל הפרמטרים הללו, אגב, הושגו בדיעבד הרבה מעבר למצופה.
2 צפייה בגלריה
דראפיץ' וברדה
דראפיץ' וברדה
דראפיץ' וברדה
(צילום: אסף פרידמן )
בית"ר פתחה בהרכב הזה: איתמר ניצן, שי קונסטנטין, אור זהבי, אופיר קריאף, אורי מגבו; אביאל זרגרי, עלי מוחמד, שלום אדרי, מיכאל אוחנה; גליאופיליו האסלביינק, אלירן עטר. בית"ר כבשה כבר בדקה ה־11 מרגלי עטר, שבישל להאסלביינק את השני בדקה ה־50. בישול של אביאל זרגרי לעטר בדקה ה־56 העלה את בית"ר ל־0:3, ואשדוד צימקה לקראת הסיום בדקה ה־64.
דראפיץ' וברדה אומנם מושבתים מכורח הנסיבות יחד עם הקבוצה שלהם, אבל עובדים מסביב לשעון כדי לשפץ את הסגל ולהגיע מוכנים לפרמיירה שלהם, שבגלל הסגר ועוד שלל סיבות (כמו נגיף הקורונה, שהתפשט בקרב שתי היריבות האחרונות של בית"ר בליגה, חדרה וקרית שמונה) מסרבת להגיע. אחד הרעיונות שעלה השבוע הוא להחזיר לסגל את אנטואן קונטה ולוותר על שירותיו של דיוגו ורדסקה. לרעיון הזה יש לא מעט מתנגדים בבית וגן בגלל גליון ההתנהגות העמוס של קונטה וההתנהלות שלו.
2 צפייה בגלריה
קונטה
קונטה
קונטה
(צילום: עוז מועלם)
לא מעט אנשים אומרים לצמד המאמנים שלצד האיכויות של הצרפתי, הוא פשוט לא יכול להפיק מעצמו כלום למען בית"ר. דראפיץ' וברדה, בכל מקרה, בטוחים שעם טיפול נכון מצידם והעובדה שאין עוררין על היכולות של קונטה, הם יכולים לשדרג משמעותית את מרכז ההגנה של בית"ר. מה שחסר למאמני בית"ר כרגע בחלק האחורי זו מהירות. קונטה ודגני, בהנחה שקונטה מגיע לשחק כדורגל ולא חי לפי מצבי רוח, יכולים לשנות להם את כל הקבוצה.
הצירוף הצפוי של הקשר הברזילאי מתיאוסיניו, שבבית וגן עובדים מסביב לשעון ומתקשים למצוא לו טיסה לארץ, עשוי לגרום לכך שחנן ממן יסיים את דרכו במועדון. בבית"ר מרוצים מאוד מהיכולת שמציג שלום אדרי ומשיתוף הפעולה בין האסלביינק לאלירן עטר, שעובד כמעט בצורה עיוורת. שלומי אזולאי, שעדיין מעוניין לעזוב, עשוי בסופו של דבר להישאר אחרי המון שיחות שעורכים איתו דראפיץ' וברדה. מובן שאזולאי ייגרע מהסגל במידה שחוגג ישלים את עיסקת ירדן שועה וינחית אותו בבית וגן. הנסיעה של חוגג לאבו־דאבי לפגוש שם את המשקיעים הפוטנציאליים בבית"ר בוטלה בגלל הסגר, וחוגג צפוי לקיים איתם פגישה בזום בשבוע הקרוב.