יחידת דיור בקטמון נמכרה עבור 1.5 מיליון שקל — הנכס נמצא ברחוב הל"ה ושטחו 33 מ"ר. המשא ומתן החל ב- 1.59 מיליון שקל.
3 צפייה בגלריה
הדירה בקטמון
הדירה בקטמון
הדירה בקטמון
(צילום: מיכאל ארנבורג)

לדברי עזריה ון דייק ('ון דייק נכסים'), מדובר בדירת ירושה שהרישום שלה היה בעייתי. "בעבר הדירה הזאת היתה חלק מדירת 'עמידר' אחת גדולה בשטח 100 מטר. כיוון שבשנות ה־80 היו ביקושים לדירות קטנות, 'עמידר' פיצלה את הדירה המקורית לשלוש יחידות דיור ומכרה אותם לשלושה רוכשים שונים. נוצר מצב לפיו הרישום של הדירה היה בעייתי ולא ניתן היה לקבל משכנתא.
"על מנת למכור את הדירה היה צריך למצוא בשלב הראשון, לקוח שישלם את כל הסכום במזומן. זאת בזמן שעל המוכרים, במקרה זה 13 יורשים(!), היה מוטל לסדר את הרישום באמצעות הסכם שיתוף עם שתי הדירות הנוספות. עקב נושא הרישום ומפני שזאת הייתה עסקת מזומן, המחיר היה נמוך מעט ממחיר שוק רגיל של דירה זהה עם רישום מסודר".

3 צפייה בגלריה
הדירה בשמעוני
הדירה בשמעוני
הדירה בשמעוני
(צילום: נדל"ן IN)
3 צפייה בגלריה
הדירה בהשופט חיים כה
הדירה בהשופט חיים כה
הדירה בהשופט חיים כה
(צילום: מאיה שם טוב פז)

ומה עוד קורה בירושלים? דירת 3 חדרים בקרית מנחם נמכרה עבור 1.85 מיליון שקל. הדירה נמצאת ברחוב קולומביה בקומה 2 ושטחה 51 מ"ר. המוכרים קיצצו 30 אלף שקל מדרישתם. (יחיאל שושן נכסים - נדלן IN). דירת 4 חדרים ברסקו נמכרה עבור 3.16 מיליון שקל. הדירה נמצאת ברחוב שמעוני בקומה ראשונה. שטחה כ-100 מ"ר והיא כוללת מרפסת, ממ"ד ושני חדרי רחצה. תחילה דרשו המוכרים 3.35 מיליון שקל. (נדל"ן IN).


דירת גן 5 חדרים בתלפיות נמכרה עבור 4.7 מיליון שקל. הדירה נמצאת ברחוב השופט חיים כהן. שטחה  130 מ"ר ויש לה גינה בגודל 200 מ"ר. כמו כן היא כוללת שתי חניות ומחסן. המחיר המבוקש היה 5 מיליון שקל. (שם טוב פז נכסים - גיליה פוזנר).