עם סיום הקורונה וחזרת התיירים לירושלים, מלון הבוטיק הוותיק 'הרמוני' בנחלת שבעה, מרשת המלונות 'אטלס', צפוי לגדול לגובה כדי לתת מענה לביקוש. כיום יש בו 7 קומות, ועל פי התוכנית המוצעת יתווספו לו עוד שתי קומות כדי להוסיף חדרים. כמו כן על גג המלון המוגבה תוקם גם בריכת שחייה פתוחה. התוכנית המוצעת אושרה להפקדה בוועדה המחוזית, ובעוד מספר שבועות ייערך דיון בוועדה בהתנגדויות.
1 צפייה בגלריה
מלון הרמוני. מתכנן להתרחב
מלון הרמוני. מתכנן להתרחב
מלון הרמוני. מתכנן להתרחב
(צילום: פרטי)
מלון 'הרמוני' ממוקם ברחוב יואל משה סלומון, כשבחלקו הפונה לרחוב הוא מחובר למבנה המיועד לשימור ומשמש למסחר ומושכרים בו שטחים לחנויות לדברי אומנות, יודאיקה ומזכרות שונות. לפיכך התוכנית כוללת גם פרק המתייחס להוראות שימור ותנאים מגבילים לבנייה לצד המבנה הקיים.
המלון מכיל כיום 59 חדרים, שחלקם גדול מהממוצע ועומד על 25 מ"ר לחדר. שתי הקומות החדשות יוסיפו עוד כ־17 חדרי אירוח. המלון נפתח לפני 18 שנה בהנהלתה של איילה דקל, שמנהלת את המקום עד היום, והיה למעשה הסנונית הראשונה של מלונות הבוטיק במרכז העיר.

קראו גם:

בעקבות הצלחתו פתחה רשת 'אטלס' עוד שני מלונות בוטיק במרכז העיר: 'בצלאל' ברחוב מסילת ישרים ו'ארתור' במדרחוב דורות ראשונים, ודקל מנהלת גם אותם.
מלון 'הרמוני' הוא ממלונות הבוטיק היחידים במרכז העיר שיש להם חניה תת־קרקעית צמודה ובה כ־40 מקומות. בחניון משולב פתרון טכנולוגי מתקדם לניצול שטח, מעלית שמוליכה את הרכבים למפלסים התחתונים שלו ללא צורך בכביש גישה.
פורסם לראשונה: 07:30, 09.06.23