2 צפייה בגלריה
אחד מסניפי קואופ בעיר | צילום: עמית שאבי
אחד מסניפי קואופ בעיר | צילום: עמית שאבי
אחד מסניפי קואופ בעיר | צילום: עמית שאבי
כך יוכלו הלקוחות לממש מחצית מהערך הנקוב של התו בכל קנייה של מאה שקל ומעלה.
כזכור, חודשים רבים אחרי שרשת המרכולים הירושלמית נקלעה לקשיים כלכליים לא יכלו הלקוחות לממש את תווי הקנייה שברשותם בכלל. אחד המהלכים הראשונים שעשו הנאמנים, לאחר הקפאת הליכי הפירוק של קואופ, היה לנסות להחזיר את תווי הקנייה לתוקף כדי לשקם מעט את אמון הלקוחות ברשת הקורסת. ההסדר, שהונהג בתקופת הנאמנות והמשיך למעשה עד השבוע גם תחת הבעלים החדשים, כלל מימוש של 20 אחוז בלבד מערך התו.
2 צפייה בגלריה
תווי 'קואופ'
תווי 'קואופ'
תווי 'קואופ'
בשעת מכירת הרשת ההערכה היתה שתושבי העיר מחזיקים ברשותם תווי קנייה בערך נקוב של קרוב לעשרה מיליוני שקלים. רובם נרכשו בשעתו באמצעות ועדי העובדים הגדולים בעיר, כגון הדסה, בזק ועיריית ירושלים.
אחרי הרכישה החלה רשת 'מחסני השוק' לשפץ בהדרגה ולשדרג חלק מהסניפים הקיימים של קואופ. במהלך הפתיחה המחודשת שלהם המרכול מקבל גם את שמה של הרשת החדשה מדרום הארץ ונפרד סופית מהשם ההיסטורי.
לפני כמה חודשיים הושלם תהליך השיפוץ של המרכול בשכונת נווה יעקב, ובשבוע שעבר נפתח מחדש סניף 'מחסני השוק' בצומת אורה, שנקרא עד לאחרונה 'קואופ אקסטרא'. בכוונת הרשת לשפץ בהדרגה את כל הסניפים שרכשה מידי קואופ, וגובה ההשקעה בשדרוג כל סניף ופתיחתו במתכונת החדשה מוערך בכשלושה מיליוני שקלים. השדרוג כולל החלפת מקררים, שיפוץ כולל של הסניף ואבזורו מחדש. לרשת מחסני השוק יש כיום 68 סניפים ברחבי הארץ מתוכם 42 סניפים לשעבר של קואופ.