גלגולה של דירת 7 חדרים ברחביה: הדירה נמצאת ברחוב אבן עזרא, שטחה 193 מ"ר והיא כוללת שתי חניות. לדברי המתווך בני בביוף, הנכס בעל ערך היסטורי שכן שימש בעבר כספרייה של מכון 'יד בן צבי'.
2 צפייה בגלריה
מספרייה לנכס בן 7 חדרים
מספרייה לנכס בן 7 חדרים
מספרייה לנכס בן 7 חדרים. מבנה הדירה באבן עזרא
(צילום: בני בביוף)

"הרוכש חיפש דירה באזור טלביה והסביבה", אומר בביוף, "היה חשוב לו מיקום במרחק הליכה מבית הכנסת הגדול והכותל, וזאת בכדי שיוכל להגיע אליהם ברגל לתפילות בשבת. כמו כן, הדירה המבוקשת הייתה צריכה להיות גדולה על מנת שיוכל לארח את בני משפחתו, ועם חנייה פרטית. לבסוף מצאתי לו נכס במפלס אחד בתוך בניין מוקף בירוק ברחוב אבן עזרא עם שני מקומות חניה רשומים בטאבו.
"כאשר הבעלים הקודמים רכש את הנכס מ'יד בן צבי', הוסבה הספרייה של המכון למשרדי היי־טק של חברה ששכרה את המקום. כעת הרוכש יחל כבר בשיפוץ והתאמת המקום להעדפותיו". עוד מציין בביוף כי העיסקה נחתמה "בסכום קרוב מאוד למחיר המבוקש", סכום סופי של 7.9 מיליון שקל.

עסקאות נוספות שבוצעו השבוע


דופלקס 5 חדרים בגבעת משואה נמכר עבור 3.63 מיליון שקל. הנכס נמצא ברחוב יהושע ביצור. שטחו 117 מ"ר + 2 מרפסות סוכה בגודל של כ-7 מ"ר כל אחת. המחיר הראשוני עמד על 3.98 מיליון שקל. (נדל"ן IN)

2 צפייה בגלריה
הדופלקס בגבעת משואה
הדופלקס בגבעת משואה
הדופלקס בגבעת משואה
(צילום: נדל"ן IN)

דירת 2 חדרים במושבה הגרמנית הושכרה ב־4,250 שקל לחודש. הדירה נמצאת ברחוב עמק רפאים בקומה 2 (ללא מעלית) ושטחה 50 מ"ר. (אמירים פתרונות נדל"ן)

קראו גם:

דירת 4 חדרים בפרויקט הולילנד הושכרה ב־7,250 שקל לחודש. הדירה נמצאת בקומה 5. שטחה 105 מ"ר והיא כוללת מרפסת, חניה כפולה ומחסן. (”אושר״ נכסי יוקרה)

המידע נמסר מלשכת המתווכים למקרקעין ירושלים
פורסם לראשונה: 14:01, 13.08.24