בית חד-משפחתי באפרת נמכר עבור 7.7 מיליון שקל. הנכס נמצא ברחוב רות ביישוב. גודלו כ- 330 מ״ר בנוי על מגרש 504 מ״ר, והוא כולל 10 חדרים, 4 חדרי אמבטיה וגינה גדולה.
2 צפייה בגלריה
הבית שנמכר באפרת
הבית שנמכר באפרת
הבית שנמכר באפרת
(צילום: עליזה ברקוביץ')
2 צפייה בגלריה
אפרת
אפרת
אפרת
(צילום: shutterstock)

תיווך העיסקה בוצע על ידי יניב גבאי ועליזה ברקוביץ מסוכנות 'גבאי נכסים', ולדבריה של ברקוביץ', מדובר בסכום הגבוה ביותר ששולם אי פעם עבור נכס למגורים באפרת. "הבית נמכר יחסית קרוב למחיר המבוקש שעמד על 7.95 מיליון שקל", היא מציינת. "המוכרים הם מוותיקי אפרת שגרו בו משנות ה-90, והקונים הם משפחה אמריקאית עם ילדים שעוברים מעיר אחרת ומשדרגים את מגוריהם". עוד מדגישה ברקוביץ', ילידת אפרת, כי לאחרונה עם פתיחת כביש המנהרות במלואו מגילה לגוש עציון, זמני הנסיעה לבירה התקצרו משמעותית, מה שמחזק עוד יותר את הביקושים ביישוב הגבוהים ממילא.


ומה עוד קרה השבוע בתחום הנדל"ן בירושלים? דירת 4 חדרים בהר חומה נמכרה עבור 2.58 מיליון שקל. היחידה נמצאת ברחוב עמנואל זיסמן בקומה שנייה. שטחה 90 מ"ר והיא כוללת גם מרפסת, חניה ומחסן. המוכרים קיצצו 20 אלף שקל מדרישתם (אמירים פתרונות נדל"ן).
דירת 4 חדרים בתלפיות נמכרה עבור 3.1 מיליון שקל. היחידה נמצאת ברחוב שלום יהודה, בבניין לפני תמ"א 38. שטחה כ־80 מ״ר והיא כוללת מרפסת וחניה. המשא ומתן על הנכס החל במחיר של -3.3 מיליון שקל (לילי לויט).
דירת 5 חדרים ברסקו נמכרה עבור 5.8 מיליון שקל. היחידה נמצאת ברחוב ש"י עגנון בקומה 3. שטחה 122 מ"ר והיא כוללת מרפסת, מחסן וחניה מקורה. העיסקה נחתמה במחיר המבוקש (יונה שחר נכסים, מגן נכסים).