חניון ציבורי במרכז העיר הוא בדרך כלל עסק רווחי ביותר: הוצאות קבועות מינימליות והכנסה מובטחת לנוכח מצוקת החניה באזור. אלא שבחניון העירוני השוכן במעלה רחוב אגרון נראה כי מצאו שיטה למקסם את הרווחים. למיינט ו'בונוס' נודע כי מזה כשנתיים מפעיל החניון לא שילם כלל דמי שכירות לעירייה עבור מגרש החניה. 
1 צפייה בגלריה
חניון אגרון
חניון אגרון
חניון אגרון
(צילום: עמית שאבי)


המפעיל זכה לפני שנים אחדות במכרז העירוני להפעלת החניון, שחלקו פתוח וחלקו מקורה ובו כמאה מקומות חניה. על פי התנאים, על מפעיל החניון לשלם לעירייה דמי שכירות עבורו בסך עשרות אלפי שקלים לחודש, כך שחובו הצטבר ככל הנראה לכדי מאות אלפי שקלים.
בעקבות פניית 'בונוס' לעירייה התברר כי אכן בעלי החניון אינם עומדים בתשלומי שכירות לחניון העירוני, ועקב כך פנתה העירייה לבית המשפט והוצא למפעילי החניון צו פינוי.
עוד בספרא מקדמים בימים אלו פתיחה בהליכים לגביית החוב הגדול, שעד לאחרונה בכלל לא היה ידוע להם על קיומו. מבירור ראשוני עולה כי במהלך הפעלת החניון החליף המפעיל את שם העסקי של החברה, דבר שככל הנראה יקשה על ביצוע הגבייה.
'גל שירותי חניה' (מפעלי החניון): "אין בכוונתנו להתייחס לעניין בעיתון. כל הנושא נמצא בהליך משפטי".
מהעירייה נמסר: "כנגד הזכיין עומד צו פינוי מטעם בית המשפט, זאת לאחר שלא עמד בהתחייבויותיו כלפי העירייה. העירייה פועלת לגביית החובות שלא שולמו".

חניון אגרון | צילום: עמית שאבי