המגלשות סדוקות, ההורים מזהירים מאסון: תושבים בשכונת נווה יעקב מתריעים כי גן המשחקים הציבורי שברחוב ניימן מסכן את חיי ילדיהם. בין השאר, יש במקום מגלשה ובה סדקים גדולים וכן חלקים שהתנתקו ועלולים לגרום לפציעה חמורה.
1 צפייה בגלריה
המגלשה השבורה
המגלשה השבורה
המגלשה השבורה
(צילום: mynet)

סימן-טוב ברנע אב ל-11 ילדים, אמר השבוע: "אני לא מבין את חוסר האחריות מצד העירייה. מה שבטוח הוא שלא היתה ביקורת בגן השעשועים הזה כנדרש שכן אי אפשר שלא להבחין בכשלים". חיים מנשה אב לשלושה ילדים טוען שלא מדובר בבעיה חדשה: "היתה מגלשה שבורה כבר חצי שנה, ועכשיו גם המגלשה הירוקה נשברה. חייבים לטפל בנושא, כי זה עניין של זמן עד שמישהו יגיע לבית החולים".
מי שמכיר מקרוב את הסכנה שבגני משחקים הוא יו"ר סיעת מאוחדים, אריה קינג. לפני כשמונה שנים, בנו נפל בגן עירוני, סדק את הגולגולת, החל לפרכס, ופונה למיון בעין כרם בניידת טיפול נמרץ. הילד אמנם החלים, אבל האב חושש שילדים אחרים ייפגעו, ואמר בעקבות הפנייה של תושבי השכונה אליו: "האסון מתדפק על דלתות עיריית ירושלים. התברר לי שכולם יודעים מהמפגע הבטיחותי הזה - בשכונה, במינהל הקהילתי וגם גורמים בעירייה. מיד כשקיבלתי תמונות מהמקום התרעתי בכל הפעמונים בעירייה ובכוונתי לוודא שהמתקנים המסוכנים יפורקו".


מהעירייה נמסר בתגובה: "עיריית ירושלים נמצאת בימים אלו במהלך תכנון ושיקום הגן הכולל, בין היתר, שדרוג מתקני המשחק ומשטח הגומי. הביצוע מתוכנן להסתיים בחודשיים הקרובים. מסיבות בטיחותיות, נסגר המתקן עד להשלמת העבודות".