לא ברור אם בורא העולם יכול לברוא אבן שהוא לא יכול להרים, אבל נראה שעיריית ירושלים דווקא מצליחה לחלק דוחות בגין חניה על מדרכה, במקום שבו אין מדרכה.
2 צפייה בגלריה
דו״ח חניה
דו״ח חניה
דו״ח חניה
(צילום: רועי אלמן)

בשל מצוקת החניה ברחוב הסדנא שבאזור התעשייה של תלפיות, רבים מחנים את הרכבים בצידי הכביש. אחד מהם הוא זאב בזיזה, שבחודשים האחרונים ספג שישה דוחות של 500 שקל כל אחד, ובהם נכתב "החנית את רכבך על המדרכה שלא במקום חניה מסודר".
"האבסורד הוא שאין מדרכה במקום", אומר בזיזה, "הכביש נמשך עד הקצה ולכן נהגים מחנים את הרכבים. אי אפשר לתת דוח שהחניתי את הרכב על המדרכה כי לא קיימת מדרכה במקום".
בזיזה הגיש ערעור, העירייה קיבלה שניים מהם אבל דחתה את השאר וסכום הקנס קפץ ל-750 שקל לכל דוח. "זה פשוט הזייה", הוא אומר בכעס, "העירייה לקחה סלעים, צבעה אותם בצבע אדום והחליטה מבחינתה שזה מספיק כדי להוות תמרור אזהרה.
2 צפייה בגלריה
זאב בזיזה, ליד הסלעים
זאב בזיזה, ליד הסלעים
זאב בזיזה, ליד הסלעים
(צילום: mynet)

"זו פשוט חלמאות. העירייה עושה צחוק מעצמה ואנשים עדיין ממשיכים להחנות שם. הם לא מבינים מה מהות האבנים האלה כי אין שום שילוט ואין שום סימון ברצפה שאסור לחנות שם".יצוין כי ביום ראשון בשבוע שעבר, בעקבות פניית mynet, הרשות המקומית החלה לבצע במקום עבודות תשתית, ככל הנראה כדי להקים מדרכה שתאפשר את המשך חלוקת הדוחות.


מהעירייה נמסר בתגובה: "עיריית ירושלים, באמצעות אגף אכיפה ושיטור, מבצעת באזור אכיפה מאז ומתמיד. המדרכה ברחוב מוגדרת מזה שנים רבות. הצבת שילוט של איסור חניה בנוסף לסימון אדום לבן אינו מחויב על פי חוק. עיריית ירושלים תמשיך לבצע אכיפת עבירות חניה, במטרה לאפשר גישה נוחה להולכי הרגל ולשמור על בטיחות כלל משתמשי הדרך".