פוטר מהעבודה בקניון, וחזר לנקום באחד העובדים ביום שלמחרת: בתום חקירה של משטרת מחוז ירושלים הוגשה הצהרת תובע לקראת כתב אישום נגד החשוד בתקיפה. צפו בתיעוד:
התקיפה בקניון רמות
1 צפייה בגלריה
תיעוד התקיפה בקניון רמות
תיעוד התקיפה בקניון רמות
תיעוד התקיפה בקניון רמות
(צילום: דוברות המשטרה)

האירוע התרחש ב-19 ביוני 2024, בשעות הבוקר התקבל דיווח למוקד 100 של המשטרה במחוז ירושלים על אדם חשוד עם סכין בקניון רמות שמנסה לברוח. שוטרי סיור מתחנת לב הבירה הגיעו למקום, אז התברר כי זמן קצר קודם לכן הייתה במקום קטטה בין שני אנשים באחד מבתי העסק בקניון.
זמן קצר לאחר מכן, השוטרים איתרו ועצרו בקניון את החשוד (בן 25, תושב מ.פ שועפאט) לחקירה במשטרה.מחקירת המקרה בתחנת לב הבירה של מחוז ירושלים עולה כי החשוד עבד באחד מבתי העסק בקניון ופוטר יום קודם למעשה התקיפה.


על פי החשד, החשוד הגיע למקום חמוש בסכין במטרה לתקוף את אחד מעובדי המקום. בחקירתו טען כי הגיע למקום במטרה לנקום. לאחר שהגיע לחנות, תקף את אחד העובדים בפתאומיות באלימות שכללה השלכת חפצים, והחל במקום עימות פיזי אלים בין השניים.
לאחר שנכלא, מעצרו של החשוד הוארך בבית המשפט. עם סיום החקירה במשטרה, היום הוגשה נגדו הצהרת תובע. בימים הקרובים צפויה יחידת התביעות המשטרתית במחוז ירושלים להגיש נגדו כתב אישום. כמו כן, מעצרו הוארך שוב בשלושה ימים נוספים.