עיריית ירושלים תיאלץ לבטל דוחות שחולקו בשכונת תלפיות, לאחר שהתברר כי אלה ניתנו בניגוד לנהלים. במינהל הקהילתי סיכמו עם העירייה שבשעות הלילה לא מחולקים דוחות לנהגים החונים בניגוד לחוק, ובתנאי שהדבר לא גורם הפרעה לנוסעים בדרך או להולכי רגל.
2 צפייה בגלריה
דוח חניה
דוח חניה
דוח חניה
(צילום: רועי אלמן)
2 צפייה בגלריה
כיכר ספרא בניין עיריית ירושלים
כיכר ספרא בניין עיריית ירושלים
החלטה חריגה. עיריית ירושלים
(צילום: mynet)

אלא שבסוף חודש יוני פקחים הגיעו לרחוב אדם בשעות הלילה והחלו לחלק דוחות לנהגים רבים. התושבים הזועמים מיהרו לפנות אל מינהל קהילתי תלפ"ז ודרשו שהעירייה תפסיק את האכיפה כפי שסוכם.
לאחר שבעירייה הביעו הסכמה עקרונית לביטול חלק מהדוחות, המינהל פרסם הודעה לתושבים שבה נכתב: "בעקבות התערבות דחופה של הנהלת המינהל הקהילתי, הופסקה האכיפה שבוצעה על ידי העירייה ברחוב אדם בימים האחרונים. הנושא ייבחן מחדש בפגישה שתתקיים בין נציגי המינהל למינהל תפעול. תושבים שקיבלו דוחות בשבוע האחרון באזור הבתים ברחוב אדם מוזמנים להעביר את הדוח ופרטים אישיים והמינהל יפעל לביטולם".


יו"ר המינהל הקהילתי תלפ"ז, ויקה אלקין אמרה בתגובה: "בעקבות התערבות המינהל הקהילתי, הדוחות בוטלו ונקבע דיון עם הגורמים המעורבים בעירייה לגבי המשך האכיפה".
מהעירייה נמסר: "לעירייה הגיעו תלונות על חניה אסורה ברחוב אדם בשעות הלילה. על כן, אגף אכיפה ביצע אכיפה ברחוב. בהתאם למדיניות העירייה, אכיפה בשעות הלילה בשכונות מחייבת תיאום ושיתוף ציבור. לכן, הוחלט באופן חריג לרכז את הדוחות שניתנו ולבחון את ביטולם בהתאם לנוהל".