המנעת חניה וגם קנסת? ברחוב שמעוני, לא רק שתושבי המקום סובלים בשנה האחרונה ממטרדי אבק ורעש עקב שדרוג התשתיות אצלם ברחוב, אלא שלאחרונה נחתה עליהם מכה נוספת של דוחות רבים בגין חניה במקומות אסורים ועל המדרכות. 
1 צפייה בגלריה
העבודות בשמעוני
העבודות בשמעוני
העבודות בשמעוני
(צילום: פרטי)
הגורם לכך הוא שהקבלנים המבצעים מניחים את הצנרת ואת שאר חומרי הבנייה שלהם על חניות התושבים, וכך בפועל מבטלים לתושבים עשרות מקומות חניה. רבים מהם חוזרים לבתיהם בערב ומגלים שאין להם מקום להעמיד בו את רכביהם.
לטענת התושבים, במקום שייערך שיתוף ציבור והעירייה תפעל מולם למציאת פתרונות זמניים למצב שנוצר, בפועל המצב הפוך ויש דווקא תגבור של אכיפה.
לשיטתם, מן הראוי היה כי הצנרת וחומרי הבניין ימוקמו במקומות שאסור ממילא לחנות בהם, וכך יתאפשר להם לחנות בביטחה וזאת בלי לגרוע מהצרכים של קבלני התשתיות במקום.
"לא ייתכן שביד אחת העירייה מקזזת לנו במקומות חניה ברחוב שבו אנו מתגוררים וביד השנייה היא מחלקת לנו דו"חות, כי אין לנו היכן לחנות", מתקומם א', אחד הדיירים ברחוב. "זה ממש אבסורד, ומן הראוי שהיו מנסים למצוא יחד איתנו פתרון יצירתי למצב שנוצר, או לכל הפחות מגלים גמישות ולא מקשים את הפיקוח דווקא עכשיו".
מהעירייה נמסר: "ברחוב שמעוני מתבצע בימים אלה שדרוג מורכב, של חברת החשמל והגיחון. בימים אלו נבחן הסדר ולפיו מותרת חניה על מדרכה (2 גלגלים) עד לשעה 10 בבוקר. ככל וימצא שהדבר אינו מפריע להמשך העבודות, יוארך ההסדר עד לסיום העבודות. יצוין כי ברחוב מתבצעת אכיפה על חנייה מסכנת חיים בלבד. צפי סיום העבודות ברחוב הוא פברואר 2021".