בעוד 4 ימים תחל באופן רשמי עונת האביב שתימשך שלושה חודשים, עד ל-21 ביוני, היום הארוך בשנה, אז תחל עונת הקיץ. מזג האוויר ההפכפך המאפיין את העונה, מורגש לנו היטב בשבועות האחרונים והשבוע נקבל עוד תזכורת לכך עם מערכת חורפית עשירה במשקעים, קרה וסוערת.
1 צפייה בגלריה
גשם בירושלים
גשם בירושלים
גשם בירושלים
(צילום: דוברות המשטרה)
מזג אוויר בירושלים

מחר (ראשון) יהיה חם מהרגיל לעונה עם 21 מעלות בצהריים, בלילה יהיה קר עם 10 מעלות בלבד. ביום שני תחילתו של המהפך. יהיה מעונן חלקית, הטמפרטורות ינועו בין 17 מעלות בצהריים ל-9 בלילה, גשם קל צפוי לרדת לאורך היום ולהתחזק בשעות המאוחרות של הלילה שצפוי להיות סוער. בשלישי חורף של ממש, סוער, עם 11 מעלות בלבד ביום, יירד גשם חזק מלווה ברוחות עזות הגשם יפסק בהדרגה לאורך היום. ברביעי עליה קלה בטמפרטורות עם 14 מעלות בצהריים. יהיה מעונן עם סיכויים קטנים לגשם.


מהשירות המטארולוגי נמסר: ״ביום שני צפויים גשמים מקומיים, חלקם חזקים, אך במהלך הלילה הם יתחזקו בצורה משמעותית יותר, וירדו ברוב אזורי הארץ, מלווים בסופות רעמים ועם סכנת שטפונות בנגב, בערבה ובאזור מדבר יהודה. ביום שלישי מזג האוויר יהיה עם אווירה חורפית, וגשם ירד מהצפון ועד צפון הנגב מלווה ברוחות ערות. בדרום ירדו ממטרים מקומיים ולכן יש סכנת שיטפונות חמורה באזורים נרחבים בנגב וגם במדבר יהודה, עם אפשרות לשיבושים וחסימות באזורים אלה, כולל באזור אילת. הטמפרטורות תהיינה נמוכות מהרגיל״.