מזג האוויר בירושלים משנה כיוון והחל מאתמול (ראשון) כבר ניתן לחוש בקרירות הירושלמית. המגמה הזו תימשך גם בימים הקרובים לקראת התחממות הדרגתית בסוף השבוע.
1 צפייה בגלריה
עננים מעל ירושלים
עננים מעל ירושלים
עננים מעל ירושלים
(צילום: רועי אלמן)

מזג האוויר בימים הקרובים ימשיך להיות קריר ובלילות מן הסתם נחוש בקור סתווי קלאסי עם טמפרטורות ממוצעות לעונה. מחר (שלישי) קיים סיכוי לגשם מקומי, הטמפטורות ינועו בין 16 מעלות בלילה ל-15 בצהריים. ביום רביעי מזג האוויר יהיה דומה, ללא גשם. בחמישי תחול עליה קלה בטמפורות ויהיה מעונן חלקית. בשישי ללא שינוי ניכר.
ובינתיים, בשירות המטארולוגי מסכמים את ספטמבר שהיה חם מהממוצע במידה ניכרת ובהשוואה לעבר הוא מדורג במקום השלישי אחרי חודשי ספטמבר בשנים 2020 ו-2015. "בחלקו הראשון של החודש היו אירועי מזג אוויר מעניינים שכללו מספר ימי שרב, שבאחד מהם נמדדו למעלה מ-40 מ"צ באזורים רבים בארץ ואירוע גשם, בו ירדו כמויות גדולות של גשם שהגיעו אף ל-20 עד 40 מ"מ בחלקים ממישור החוף המרכזי והדרומי, בהחלט יוצא דופן לתקופה זו. בחלקו השני של ספטמבר מזג האוויר התייצב ולא היו אירועים ראויים לציון", מספרים בשירות. עוד בחדשות:
״הימים החמים מאוד במחצית הראשונה של ספטמבר תרמו לממוצע הגבוה של החודש. לכך יש להוסיף את המחצית השניה של החודש, בה אמנם לא היו ימים חמים במיוחד, אולם היא עדיין היתה חמה מהרגיל וכמעט ולא היו בחודש ימים קרירים מהממוצע. ספטמבר החם מצטרף לחודשים יולי ואוגוסט שהיו גם הם חמים מהממוצע במידה ניכרת, כך שקיץ 2023 מסתמן כאחד משלושת הקייצים החמים (יחד עם 2020 ו-2015) מאז אמצע המאה ה-20״.