פרקליטות מחוז ירושלים (פלילי) הגישה היום (ראשון) לבית משפט השלום בעיר כתב אישום נגד רמזי גיוסי (28), תושב ירושלים, וזאת בגין ביצוע מעשים מגונים בשתי מתלוננות ברכבת הקלה בירושלים ותקיפת שוטר.
1 צפייה בגלריה
הרכבת הקלה
הרכבת הקלה
הרכבת הקלה
(צילום: mynet)

על פי כתב האישום שהוגש באמצעות עו"ד אליה אביחי, בעת שאחת המתלוננות נסעה יחד עם בנותיה ברכבת הקלה בירושלים, הנאשם חלף על פניהן, אז ביצע בה מעשה מגונה. כחודש לאחר מכן, הגיע הנאשם לתחנת הרכבת בקריית משה, בזמן שחלפה המתלוננת על פני הנאשם, ביצע בה הנאשם מעשה מגונה למשך מספר שניות. בתגובה, התרחקה המתלוננת והתיישבה בספסל מרוחק בתחנה.
אז ביצע הנאשם מעשה מגונה בעצמו למול עיני המתלוננת. כשהגיעה הרכבת לתחנה, החלה המתלוננת להתקדם לעבר אחד הקרונות. כששמה לב כי הנאשם עוקב אחריה, התרחקה ממנו והמשיכה לעבר קרון אחר. למרות זאת, לא חדל הנאשם מלעקוב אחר המתלוננת וביצע בה פעם נוספת מעשה מגונה. רק לאחר שהמתלוננת זעקה לעזרה, הנאשם הפסיק את מעשיו.
עוד בחדשות:

המתלוננת החלה לרדוף אחר הנאשם יחד עם אדם נוסף, אך הנאשם נמלט מהמקום. כשעה לאחר המעשה, אותר הנאשם על ידי מאבטחי הרכבת ועוכב על ידם. למקום הגיע שוטר שהודיע לנאשם כי הוא מעוכב ובכוונתו לקחת אותו לתחנת המשטרה. בתגובה לכך, קילל הנאשם את השוטר והיכה אותו בבטנו. השוטר ומאבטחי הרכבת השתלטו על הנאשם, אזקו אותו והובילו אותו לניידת להמשך מעצר.
כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של תקיפה סתם, מעשה מגונה באדם, מעשה מגונה בפומבי ותקיפת שוטר. הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.
פורסם לראשונה: 14:01, 01.10.23