המסעדנים הירושלמים נגד המגזין התל אביבי: כתבה שפורסמה אתמול (ראשון) על ידי מערכת Time Out תל אביב, שבועון לענייני תרבות, בידור ופנאי, מעורר סערה וזעם רב בקרב הברנז'ה הירושלמית. בכתבה, שמספרת על אירועי יום ירושלים הקרובים בבירה נכתב בין השאר: "קצת כואב לנו להגיד את זה, אבל עם כל הסלידה מירושלים כעיר וכקונספט, מסתמן שבסופ"ש הקרוב עיר הבירה המסוכסכת והמטונפת שלנו תהיה המקום הנכון להיות בו״. לאחר מספר שעות, עודכנה הכתבה והדברים ״עודנו״.
3 צפייה בגלריה
מסעדת מחניודה
מסעדת מחניודה
מסעדת מחניודה
(צילום: עומר מסינגר)

מערכת המגזין הוסיפה: ״ובכן, מתברר שחגיגות יום ירושלים השנה יתפרשו על פני שבוע שלם ויכללו הפעם יותר ממצעד דגלים שכל תפקידו הוא תקוע אצבע ודגל בעיניי התושבים הערבים של מזרח העיר...". הכתבה מסתיימת במילים "בקיצור, ירושלים, יתכן שלא הכל אבוד לך. אפילו הייטרים כמונו מתרגשים".
3 צפייה בגלריה
מסעדת מחניודה
מסעדת מחניודה
מסעדת מחניודה
(צילום: מיקי אלון)

3 צפייה בגלריה
מתוך הכתבה של ה-Time Out
מתוך הכתבה של ה-Time Out
מתוך הכתבה של ה-Time Out
(צילום מסך מתוך האתר)
כתגובה לכתבה, במסעדת 'מחניודה' של השף אסף גרניט כבר הכריזו על החרמת הטקס השנתי של המגזין לבחירת המסעדה הטובה ביותר. כך גם במסעדת הג'קו סטריט הממוקמת על רחוב אגריפס. קבוצת השף יענקל׳ה תורג׳מן שכוללת את המסעדות 1868 ואת הזוטא הודיעה שתחרים אף היא את הטקס.
בעקבות הדברים שנכתבו, חברת המועצה וממלאת מקום תיק תרבות בעיר, ימית יואלי-אלה שלחה מכתב לאתר המערכת Time Out ודרשה לדעת מיהו הכתב שעומד מאחורי הטור. "כיצד מגזין מכובד ומפורסם בתחומו מרשה לעצמו לפרסם כתבה בעלת שפה כה בוטה ומשתלחת, ולבחור מילים נוראיות?" כתבה והוסיפה, "יש בירושלים קולינריה מצוינת ואוכל רחוב מהטובים במדינה. גם חיי הלילה בתנופה. אנו דורשים התנצלות מטעם המערכת והנוגעים בדבר. אני מזמינה אתכם להניח לדעות הקדומות ולהתלוות אליי אישית לביקור בירושלים. סבורה אני כי אחרי סיור בעיר תיווכחו לדעת גדול הפער בין הכתבה למציאות וכמה חשוכות הדעות הקדומות של אנשים אשר מרשים לעצמם להשתלח בעיר מאחורי המקלדת מבלי לבקר בה כלל".
ממגזין TimeOut נמסר בתגובה: "הניסוח תוקן".