נערים פסגת זאב שבצפון ירושלים טוענים כי בשבועות האחרונים חזר לפעול ברחובות השכונה פדופיל שריצה עונש מאסר ושלאחרונה השתחרר מהכלא. בעבר הוא נעצר אחרי שנחשד כי פיתה קטינים בגן העצמאות, סחט צעיר לשם קיום יחסי מין ומכר סמים לנערים. נגד הפדופיל הוגשו עד כה שלוש תלונות במשטרה.
4 צפייה בגלריה
פסגת זאב
פסגת זאב
פסגת זאב
(צילום: אדווה חולי)
בשבת האחרונה, הזדעזע אחד מתושבי השכונה לגלות שבנו בן ה-17 נפגע לכאורה על ידי שכן בשכונה, מי שהורשע בפדופיליה וריצה את עונשו. "הלכתי עם הכלב שלי ברחוב, והבנאדם הזה הציע לי לאלף אותו", מספר הנער.
4 צפייה בגלריה
ניידת משטרה
ניידת משטרה
החשוד מוכר למשטרה
(אילוסטרציה: shutterstock)
"הסכמתי, והוא אמר לי שיש לו כמה דברים בבית להביא לי בשביל האילוף של הכלב. נכנסתי איתו הביתה, הוא חיבק אותי ואני העפתי אותו ממני. הוא הציע לי לעשן נרגילה, אחר כך גם כל מיני סמים אחרים. אמרתי לו שאני לא מעשן בכלל ואני צריך ללכת הביתה. הוא הביא לי את הדברים, נתן לי כמה חיבוקים, וניסה לגעת בטוסיק שלי. העפתי אותו ממני וברחתי משם".
4 צפייה בגלריה
רחוב סיירת דוכיפת פסגת זאב מרכז
רחוב סיירת דוכיפת פסגת זאב מרכז
פסגת זאב
(צילום: אדווה חולי)
"אתמול התאפקתי שלא ללכת אליו. אם הייתי פוגש אותו זה היה אסון, אני לא מאמין שהלכתי למשטרה במקום זה", אומר האב. "מצבי גרוע, הבן שלי היה בדרך לסבתא שלו כשנפגע ממנו. אני המום, אני לא מאמין בכלל. הגשתי תלונה במשטרה, וחזרתי אל חבר שגר מולו. להפתעתי, החברים של הבן שלי הגיעו לשם והתחילו לספר שגם הם הוטרדו על ידי הפדופיל הזה. רעדתי מפחד, חששתי שיש שם ילד נעול אצלו בבית. חיכיתי שם שעה, לראות אם יש שם איזה ילד. האדם הזה הוא פצצה מהלכת ואני מקווה שהמשטרה תטפל בזה ברמה המיידית".
4 צפייה בגלריה
רחוב הארבעה פסגת זאב מרכז
רחוב הארבעה פסגת זאב מרכז
מסתובב בשכונה ותוקף. פסגת זאב
(צילום: אדווה חולי)

א', בן 16.5, טוען גם הוא לנגיעות מצד אותו פדופיל משוחרר, לכאורה. "בא אלי מישהו וביקש ממני סיגריה. אמרתי לו שאין לי, אז הוא שאל אותי אם אני מעשן ירוק ואם אני רוצה לבוא איתו הביתה, שיביא לי שמן קנאביס 'כדי לעוף'. אמרתי שלא, שאני לא מעשן. פתאום הוא התחיל לגעת בי וללטף אותי, לחבק אותי״. עוד בחדשות:

״הוא גם הראה לי שיש עליו סכינים ואמר שאם מישהו מתקרב אליו הוא ידקור אותו. זה לא הפחיד אותי, אבל הרגשתי שהוא לא בסדר בראש, שהוא משוגע, לכן גם לא הסכמתי ללכת איתו הביתה. שמעתי מהחבר שלי הוא לקח גם אותו אליו הביתה ונעל אותו בבית שלו. החבר שלי יותר קטן ממני. חוץ ממני, אני מכיר עוד ארבעה חברים שלי שנפגעו ממנו".
ממשטרת ישראל נמסר: ״הנושא נמצא בחקירה״