במשך 4 שנים ניהלה גלית הושיאר, תושבת ירושלים בת 54, תיק שבו הואשמה וגם הורשעה בכך שאיימה על שרה ברוינר-ישרזדה, שופטת בית הדין האזורי לעבודה בירושלים ותושבת העיר גם היא. אלא שלא מדובר באיום מתלהם באולם בית המשפט, אלא באירוע שקרה ברמזור בשדרות הרצל, ליד כיכר דניה.
2 צפייה בגלריה
אשה צועקת צורחת
אשה צועקת צורחת
איימה עליה בנוכחות הילדים
(צילום המחשה: Shutterstock)
השופטת, שהיתה ברכבה יחד עם שלושת ילדיה ועצרה באור אדום, הופתעה כשהושיאר דחפה את ראשה פנימה דרך החלון הפתוח ואיימה עליה בנוכחות הילדים: "את פסקת נגדי, את תשלמי על זה, וגם הילדים שלך ישלמו על זה". בכתב האישום נכתב עוד כי הושיאר לא אמרה זאת פעם אחת, אלא, "חזרה על אמירה זאת כמה פעמים בגרסאות דומות".
בדיון בבית המשפט טענה הושיאר כי השופטת טעתה בזיהויה, וכי היא היתה בכלל במקום אחר. המשטרה הלכה ובדקה את מצלמות האבטחה של כל האזור שכיסה את המקום בו היתה הושיאר, אך היא לא תועדה במקום.

2 צפייה בגלריה
רמזור
רמזור
(צילום המחשה: shutterstock)

עם זאת, השופטת זיהתה אותה מייד שכן לה ולהושיאר יש היסטוריה משותפת. במהלך הדיונים בתיק של הושיאר בו פסקה השופטת ברוינר-ישרזדה לרעתה לפני 8 שנים, נרשמו שני ארועים חריגים, ולאחר פסק הדין, הושיאר ערערה, עתרה לבג"ץ ואף שלחה נגד השופטת שתי תלונות בתפוצה רחבה, לרבות למשרד ראש הממשלה.
"צר לי שהילדים נחשפו לזה", אמרה השופטת שהגיעה להעיד בבית המשפט. לשאלת שופט השלום בירושלים, איתן כהן, מה רמת הבטחון שלה בזיהוי באחוזים כי הושיאר היא זאת שאיימה עליה, היא השיבה: "מאה אחוז... מאה אחוז. אין לי שום ספק. אני רואה אותה עכשיו. אני מכירה אותה. אני פשוט מכירה את הפנים שלה. היא נראית כפי שנראתה בזמן הדיונים לפניי, למעט העובדה שהושיאר כעת עם שיער מוחלק".

קראו גם:

השופט כהן קבע כי הדברים שאמרה הושיאר לשופטת הם בגדר איומים, והצביע על סתירות רבות בדבריה כאשר לא הביאה אף אחד מבית הקפה שבו טענה כי היתה ואף אמרה ש"כולם מכירים אותה שם". לאחר מכן שינתה גרסה ואמרה שאין לה קשר עם האנשים שם.
השופטת לא היתה זאת שהגישה את התלונה, אלא מחלקת הביטחון של הנהלת בית המשפט. כעת, לאחר שלוש שנים וחצי של ניהול המשפט, הורשעה הושיאר, והשופט כהן קבע: "על יסוד האמון הבלתי מסויג שרחשתי לעדות השופטת, ובהסתמך על החיזוקים שתמכו בגרסתה, דחיתי את גרסת הושיאר".
גזר הדין צפוי להינתן בחודשים הקרובים.