עצרת הימין בירושלים: בעקבות מחאה שצפויה להתקיים היום (חמישי) מול בית המשפט העליון של ארגוני הימין, במשטרה מודיעים על חסימות הכבישים הסמוכים החל מהשעה 16:00.
1 צפייה בגלריה
המחאה מול כנסת ישראל.
המחאה מול כנסת ישראל.
המחאה מול כנסת ישראל.
(צילום ארכיון: יואב דודקביץ')


אלו הכבישים שייחסמו:

  • רחוב אליעזר קפלן וזוסמן יחסמו בקטע בין רחוב דרך רופין (כיכר השעון) ועד שד׳ רבין.
  • רחוב שד׳ רבין יחסם בקטע בין רחוב לורך ועד רחוב רוטשילד.
  • רחוב הנשיא השישי יחסם בקטע בין צומת שערי משפט ועד שד׳ רבין.
  • רחוב רוטשילד יחסם בקטע בין שד׳ יצחק רבין ועד משכן הכנסת.
  • רחוב עזה יחסם בקטע בין רחוב הזז ועד מטודלה.

"נציין כי בעקבות המחאות, ייתכן וייחסמו רחובות נוספים וייתכנו עומסי תנועה גם ברחובות הסמוכים. שוטרים הפרוסים בחסימות ובאזורם, יפעלו ככל הניתן לאפשר שמירת מרקם חיים לכלל הציבור. ציבור הנהגים מתבקש להישמע להנחיות השוטרים בחסימות ולבחור מראש בדרכים חלופיות", מסרו במשטרה.

קראו גם:

העצרת תתקיים מול בית במשפט העליון בירושלים החל מהשעה 18:00, בהובלת מטה תקומה 2023 ובשיתוף שורת ארגונים בניהם - אם תרצו, ריבונות, ישראל שלי, עד כאן, תורת לחימה, חותם, כל ישראל ועוד.
יו"ר תקומה 2023 ברל'ה קרומבי מסר: "בג"צ דן בחוקי יסוד בצורה לא דמוקרטית, תוך שהוא מנסה לעשות מחטף ולהעביר את המהפכה החוקתית החדשה וליצור תקדימים. במקום לרסן את האקטיביזם השיפוטי ולהתחשב ברצון רוב העם, בג"צ אף מגדיל לעשות ומנסה להוציא לנבצרות ראש ממשלה שקיבל 2.5 מקולות הבוחרים. הקריאה שלנו לבג"צ היא לא לחרוג מהאקטיביזם השיפוטי שהוא כל כך מייחס לעצמו. לא ייתכן שבמדינה דמוקרטית בג"צ ידון בחוקי יסוד, אחרי שבמהלך שנים הסבירו לנו שכל המהפכה החוקתית של אהרון ברק מושתת על חוק יסוד כבוד האדם וחירותו".