עיריית ירושלים תערוך ביום חמישי הקרוב, נר ראשון של חנוכה, מופע לייזירים ייחודי בשמי העיר כהצדעה לכוחות הביטחון וההצלה. אלא שכל ״המכובדים״ שיעלו על הבמה באירוע — יהיו גברים בלבד.
1 צפייה בגלריה
הפרסום למופע
הפרסום למופע
הפרסום למופע
(צילום מסך מהמודעה)
בעוד כוחות הביטחון וההצלה איבדו במלחמה עשרות נשים חיילות, שוטרות, חובשות ופאראמדקיות, אורחי הכבוד אותם יראה הקהל על הבמה יהיו ראש העירייה משה ליאון, השר לענייני ירושלים ומורשת ישראל מאיר פרוש, מנכ״ל הרשות לפיתוח ירושלים אייל חיימובסקי ומנכ״ל משרד התיירות דני שחר. לצדם, ינחה את האירוע מנחם טוקר. על החלק האמנותי הופקד הזמר יונתן רזאל.
סגן ראש העירייה, יוסי חביליו אמר ל-mynet: "לצערי עיריית ירושלים עוברת תהליך של הדתה. קודם עושים אירוע לנשים בלבד, ועכשיו עושים אירוע שבו כל הנואמים והאמנים - כולם גברים, בושה. בימים אלה של אחדות לאומית רחבה, ושבהם נשים וגברים נותנות ונותנים כתף מתחת לאלונקה ונלחמים אחד לצד השנייה, ראוי שכל האירועים יהיו אירועים מעורבים של נשים גברים דתיים וחילוניים. גם בבמה וגם בקהל".

עוד בחדשות:
המופע המדובר שיערך תחת הכותרת ״היי לייט JLM״, ישלב אורות לייזר עוצמתיים וצבעוניים שיופיעו בשמי העיר וייצאו מנקודות שונות.
מעיריית ירושלים לא נמסרה תגובה. ממשרד התיירות נמסר בתגובה: "האירוע לא תואם עם משרד התיירות ואינו על דעתנו. המנכ"ל לא ישתתף באירוע".