רוצח על הכביש: נהג נתפס ביום ראשון לפנות בוקר נוהג במהירות של 200 קילומטרים לשעה. בדיקת הנהג העלתה גם כי הוא נוהג בהשפעת אלכוהול גבוהה מאוד. הנהג החשוד הועבר לחקירה ובתוך שעות ספורות, הוגש נגדו כתב אישום ומעצרו הוארך בבית המשפט.
2 צפייה בגלריה
חסימות כבישים
חסימות כבישים
חסימות כבישים
(צילום: דוברות המשטרה)
האירוע התרחש במוצאי שבת. בשעות הבוקר המוקדמות, פעלו שוטרי אגף התנועה בכביש ירושלים-תל אביב לאכיפת עבירות תנועה חמורות המסכנות את ציבור משתמשי הדרך. בסביבות השעה 04:00, נמדד על ידי השוטרים רכב שנסע בכביש 1 לכיוון ירושלים, במהירות מופרזת של 200 קמ"ש במקום בו מותרת מהירות מרבית של 90 קמ"ש.

2 צפייה בגלריה
200 קמ״ש מעל המותר
200 קמ״ש מעל המותר
200 קמ״ש מעל המותר
(צילום: דוברות המשטרה)
ֿ
בדיקת נהג הרכב (37, בני ברק) העלתה בעקבות חשדם, כי רמת האלכוהול בגופו גבוהה מהמותר. בבדיקת "ינשוף" נמצא כי זאת עומדת על 644 מיקרוגרם בליטר אוויר נשוף. בשל העבירות החמורות אשר מסכנות באופן ממשי את ציבור משתמשי הדרך, עוכב הנהג אל לשכת בוחני התנועה של מחוז ירושלים, שם נחקר בגין- נהיגה במהירות מופרזת ונהיגה בהשפעת אלכוהול. בסיום חקירתו הובא בפני בימ"ש תעבורה ירושלים שם הוגש נגדו בהליך מזורז כתב האישום ומעצרו הוארך.

עוד בחדשות:

מהמשטרה נמסר: ״משטרת ישראל ושוטרי התנועה בפרט, ימשיכו כל העת במשימת שמירת חייהם של ציבור משתמשי הדרך במגוון פעולות, לרבות אכיפה בלתי מתפשרת, כחלק ממאבק מתמשך לשמור על שלומם ובטחונם של משתמשי הדרך״.