מקרה חריג בירושלים: 8 בני אדם נפגעו אחר הצהריים (רביעי) בזמן שנסעו באוטובוס שירות בבירה, כתוצאה מנוזל שדלף מהמנועה.
1 צפייה בגלריה
אמבולנס
אמבולנס
8 בני אדם פונו אל בית החולים
(צילום: יואב דודקביץ')
הדיווח הראשוני התקבל בשעה 16:09 במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים. חובשים ופראמדיקים הוזעקו לאוטובוס שנסע ברחוב יצחק הנדיב, העניקו טיפול רפואי ופינו לבתי החולים הדסה עין כרם' הדסה הר הצופים ושערי צדק 8 נפגעים במצב קל, בהם 5 ילדים כבני 12.
הסיבה היא צינור מים תקול בקו אוטובוס שנפתח תוך כדי נסיעה סמוך לואדי ג'וז. המים שנזלו על הנוסעים גרמו לכוויות. הנוסעים, בהם גם ילדים, פונו לבתי החולים הר צופים ועין כרם. הנהג עצר בצדי הדרך, סייע לנוסעים לרדת והוריד ציוד, בזמן שבאוטובוס מתמר עשן בשל התקלה. לאחר פינוי הנוסעים, עצר הנהג אמבולנס שעבר במקום ופונה לטיפול בעקבות מחושים בחזהו ווקשיי נשימה.

קראו גם:

נ' נהג אוטובוס שנפגע באירוע ואושפז עם קשיי נשימה אמר: "האוטובוס חזר לאחר ארבעה חודשים במוסך. הבטיחו לי שחזר תקין. במהלך הנסיעה אני רואה שמד החום מגיע למקסימום ואכן חם מאוד. אני מיידע את קצין הבטיחות והוא אומר לי שכל עוד הנורה לא אדומה הכל בסדר. הנורה לא דלקה ולכן המשכתי, ואז פרצו המים מהצינור. זאת לא פעם ראשונה שאני מסכן את עצמי בגלל רכב לא תקין. כל הזמן מבטיחים לנו שיהיה בסדר אבל התקלות חוזרות. למה מחכים בהנהלה? איזה אסון יעורר אותם?
בעקבות סדרת בעיות בטיחות ששיאן בתקלה אמש הכריז איגוד התחבורה בכוח לעובדים על סכסוך עבודה בחברת אלקטרה אפיקים תחבורה.