מדוע בוטלה ההופעה של הזמר אפרים שמיר? הרשות לפיתוח ירושלים הבטיחה בשבוע שעבר לתושבי העיר הופעה של הזמר אפרים שמיר בשער החדש אך לאחר מכן נכתב באתר האינטרנט כי ההופעה מבוטלת. הסיבה: לטענת שמיר ההופעה בוטלה בשל המצב הביטחוני מנגד טוענים ברשות לפיתוח ירושלים כי הפעילות בשער החדש נדחתה בשבוע.
2 צפייה בגלריה
אפרים שמיר
אפרים שמיר
אפרים שמיר: "הודיעו לי שההופעה מבוטלת בשל המצב הביטחוני".
(צילום: ירון ברנר)
אחד התושבים שהגיע להופעה והתאכזב הוא פיני אשכולי, תושב שכונת משכנות משואה שאמר בשיחה עם mynet ירושלים: "בשנה שעברה הייתי בהופעה של יהודית רביץ והיה מקסים והשנה כשראינו את ההופעה של אפרים שמיר אמרנו בשמחה נלך. ואז הגענו וראינו שממה ושיממון, ולא היה כלום.
"היו עוד אנשים שחיכו להופעה, אז בדקתי באינטרנט וראיתי שכתוב לצערם כי ההופעה מבוטלת וכי יחזרו לפעילות בחמישי הבא. קמנו והלכנו. זה היה סוג של אכזבה. הגענו, טרחנו, מצאנו חניה ורצינו רק ליהנות מההופעה וכלום".

2 צפייה בגלריה
המודעה שפורסמה
המודעה שפורסמה
המודעה שפורסמה
(צילום: פרטי)

אפרים שמיר איש שמאל שנוטה להתבטא בעניין ברשתות חברתיות, בין השאר כתב בפייסבוק ביוני 2020 – "לחסל את הפסיכופת, את אשתו הזונה המופרעת ואת הבן זונה הפרזיט הדוחה אני תוהה אם זאת התחלה טובה לשיר מחאה חדש" כתב. כאמור, הפוסט נתפס כמתייחס לבנימין נתניהו אך שמיר טען כי התכוון למשפחת צ'אושסקו (פוליטיקאי קומוניסטי רומנו, והשליט האחרון של רומניה הקומניסטית).

קראו גם:

נציין כי על פי האתר של הרשות לפיתוח ירושלים אמורים להתקיים אירועים נוספים בחודש יולי, ב- 13 ביולי אליפות ירושלים בשש-בש. שבוע לאחר מכן תתקיים הרצאה של אופיר חיים, מאמן נבחרת נוער בכדורגל זוכת המקום השלישי במונדיאליטו, וב-3 באוגוסט הופעה של דנה ברגר.
אפרים שמיר מסר בתגובה: "הודיעו לי שההופעה מבוטלת בשל המצב הביטחוני".
מהמשטרה בתגובה: "מברור עולה כי האירוע בוטל על ידי הרשות לפיתוח ירושלים, למענה לפנייתכם יש לפנות אליהם".
הרשות לפיתוח ירושלים מסרה בתגובה: "הפעילות בשער החדש הייתה אמורה להתחיל בתחילת יולי, אך לצערנו נדחתה בשבוע בשל אילוצים טכניים. אנחנו בטוחים שהפעילות בשער החדש תמשיך להצליח ולמשוך מאות אלפי אנשים כמו בשנים קודמות".