אסון בטיול בסיני: שני מדריכים בפנימיית בויאר בירושלים נהרגו היום (ה') בתאונת דרכים קטלנית סמוך לנואיבה בחצי האי סיני. ההרוגים הם יובל קשת, בת 24 מחיפה ומתן לוזון בן 26 מפתח תקווה. חבריהם, חמישה ישראלים נוספים שנסעו איתם לסיני בתחילת השבוע, נפצעו בתאונה שאירעה בצהריים. מצבה של אחת מהם בינוני והיתר קל. כל ההרוגים והפצועים היו מדריכים בפנימייה.
3 צפייה בגלריה
התאונה הקטלנית בסיני
התאונה הקטלנית בסיני
התאונה הקטלנית בסיני
(צילום: שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים)
בפנימיית בויאר מרכינים ראש, והודעה רשמית הוצאה לחניכים בזו הלשון: "בית האגודה לקידום החינוך ומשפחת בויאר אבלים לנוכח האסון הנורא בסיני בו נספו שני מדריכים אהובים ונפצעו מדריכים נוספים. אנו פועלים בשיתוף עם אנשי מקצוע וטיפול ועם הצוותים החינוכיים, ועושים כל שנדרש על מנת ללוות את התלמידים, המדריכים והמשפחות ולתמוך בהם בשעה קשה זו. לבנו עם המשפחות האבלות".
בפנימייה ערכו צוותים חינוכיים במהלך הלילה שיחות זום עם התלמידים והוריהם במטרה להעניק לבני הנוער באופן מיידי את התמיכה הנפשית הנדרשת.
3 צפייה בגלריה
יובל קשת ז״ל
יובל קשת ז״ל
יובל קשת ז״ל
(צילום: שימוש לפי סעיף 27א׳ לחוק זכויות יוצרים)

קראו גם:
התאונה התרחשה כאשר רכב הסעות שבו נסעו השבעה בכביש שמוביל ממעבר טאבה לנואיבה התנגש חזיתית ברכב שבא ממולו. הם הועברו תחילה לבית חולים מקומי, ושם נקבע מותם של שניים מהם, ובישראל קיימו מגעים עם המצרים להעברת הפצועים לבית חולים בארץ.
3 צפייה בגלריה
הכבישים בסיני
הכבישים בסיני
הדרך לנואיבה. סיני
(צילום: אדווה חולי)

משרד החוץ, יחד עם חברות הביטוח והגורמים הרלוונטיים, בחנו את הדרך היעילה והבטוחה ביותר לפינוי הפצועים להמשך טיפול בישראל. מסוקים של צה"ל הוזנקו עם לוחמי 669 לבית החולים יוספטל באילת, ואמבולנסים חיכו לפצועים במעבר הגבול בטאבה.
פורסם לראשונה: 22:29, 28.07.22