ראש מועצת מבשרת ציון, יורם שמעון, טוען כי מאיימים על חייו בעקבות ההחלטה להפעיל בישוב את פרויקט "נעים בסופ"ש", קו אוטובוס בשישי בערב ובשבת בין מבשרת ציון לחופי הים בתל אביב.
2 צפייה בגלריה
נעים בסופ"ש
נעים בסופ"ש
נעים בסופ"ש
(צילום: עיריית ת"א)
עם ההודעה על הפעלת הקו החדש תקפו גולשים רבים את שמעון ברשתות החברתיות: "לזה יש כסף", כתב אחד המגיבים, "דתיים מבקשים שנים על גבי שנים הסעות להגיע לבתי ספר בירושלים, בגלל שכאן אין בית ספר על יסודי דתי, אבל כמובן שימשיכו להתייחס אלינו כמו לסוג ב'. יצא מרצע מהשק!". תושב אחר כתב: "השם ירחם למה לגרום לאנשים חילול בשבת", ואחר הוסיף "בושה".
אלא שלטענת ראש המועצה, מעבר לביקורת הלגיטמית, הוא גם ספג איומים על חייו, "בשבועיים האחרונים אני מקבל איומים ברשתות החברתיות ובשיחות טלפון", טען שמעון. "איומים מצד קיצונים לא ישפיעו עלי. אני לא לחיץ ולא סחיט. מצפן קבלת ההחלטות שלי היה ויישאר טובת היישוב ותושביו".

2 צפייה בגלריה
יורם שמעון
יורם שמעון
יורם שמעון
(צילום: שלומי כהן)

קראו גם:

מהמועצה נמסר כי בשבת האחרונה השתמשו בקו החדש – 522 תושבים, ושבוע לפניו השתמשו בקו 416 תושבים ממבשרת ציון. "ההערכה היא כי בחלוף הזמן, המספר ילך ויגדל ואף יכפיל וישלש עצמו", אמרו במועצה והוסיפו כי הם לומדים את מאפייני הפרויקט וצרכי התושבים וימשיכו לבצע התאמות ככל הנדרש.