כוכב הילדים 'רוי בוי', עתיד להופיע בבמה בכיכר ספרא בחודש הבא (16.9) כחלק ממיזם 'קפסולת התרבות' שהקימה עיריית ירושלים ברחבת הכיכר. במסגרת המיזם מופיעים אמנים במחירים מסובסדים אל מול קהל שיושב בקפסולות.
3 צפייה בגלריה
רוי בוי
רוי בוי
רוי בוי
(צילום מסך מתוך עמוד הפייסבוק)
אלא שהופעתו של כוכב הילדים כבר גוררת סערה בקרב חברי מועצה. כזכור, בחודש יולי האחרון פרסם רוי בוי סרטון ובו הוא נראה מאכיל ילדים בדואים כאילו היו בגן חיות.
הסרטון גרם לסערה והביא לביטולי הופעות רבים וכן להתנצלות מטעמו של כוכב הילדים בפני הקהילה הבדואית.
הופעתו הצפויה עוררה את זעמה של חברת הקואליציה לורה ורטון (מרצ). "אני נחרדת לחשוב שהעירייה שלי, וכספי המיסים של תושבי העיר, יממנו מופע של אדם שעל פי הסרטון שצולם עם הילדים הבדואים התנהג בגזענות", היא אומרת, "יש לעירייה זמן לחזור בה מהחרפה הזו ולתקן את העוול המוסרי הזה כלפי ציבור תושבי העיר".
3 צפייה בגלריה
ההופעה של 'רוי בוי' בירושלים
ההופעה של 'רוי בוי' בירושלים
ההופעה של 'רוי בוי' בירושלים
(צילום: מתוך מסך מאתר בימות)
עוד הוסיפה ורטון: "הסרטון של רועי עוז (רוי בוי) צריך היה לזעזע את כל מי שחי פה. על גזענות אסור לתת פרסים וכבוד. את הגזענות צריך להוקיע ללא סלחנות. האיש לא צריך להיות דמות שילדים צופים בה ומתחנכים לפיה, ובטח שלא על חשבון משלם המיסים הירושלמי. אפעל כדי למנוע את הביזיון לנו ולעירייה. לא חסרים אמנים מוכשרים שאינם נגועים בגזענות ושאפשר להזמין להופיע בעירייה".
3 צפייה בגלריה
לורה ורטון
לורה ורטון
לורה ורטון
(צילום: יואב דודקביץ')
מעיריית ירושלים נמסר: "האמן הוזמן להופיע לאחר שהתנצל על האירוע המצער מיד כשקרה, והביע חרטה כנה".
לכל העדכונים - חדשות ירושלים