כתב אישום בגין רצח וסחר בסמים הוגש הבוקר (חמישי) נגד נאור ביטון, החשוד ברצח צעיר בשכונת שועפאט לפני כשבועיים. בפרטי כתב האישום נכתב כי ביטון ירה לעבר הנרצח שלוש יריות במטרה לגרום למותו.
1 צפייה בגלריה
נאור ביטון
נאור ביטון
נאור ביטון
(צילום מסך: מתוך האינסטגרם)
על מנת להוכיח רצח נדרש כאמור להוכיח כי הנאשם קיבל וגיבש החלטה להמית את המנוח. כתב האישום מפרט כי ביטון בחודשים האחרונים, לצד עבודתו כמאבטח בחברת אבטחה עסק בסחר בסמים יחד עם חברו באמצעות אפליקציית "קנאביס ישראלי 100%" כאשר תפקידו להוביל את הסמים למזמינים.
בתאריך 13.8.20 נכנס המנוח לקבוצת הטלגרם וביקש להזמין כמות של 50 גרם קנאביס תמורת תשלום של 2,000 שקלים. ביטון הגיע לחוף "בלו ביי" בנתניה, שם פגש בחברו, אסף ממנו את הסמים ומשם יצא לכיוון ירושלים.
סמוך לחצות הגיע ביטון לאזור הגבעה הצרפתית והתקשר אל המנוח – שהכווין אותו לרחוב אל ג'ניד בשועפאט. המנוח הגיע בהליכה אל רכבו של הנאשם. הנאשם יצא מהרכב כשהוא נושא את האקדח על גופו ובידו הסם, ומסר את הסם למונח.
לאחר ששאל את הנאשם מספר שאלות באשר לאיכות הסם, הכניס המנוח את ידו השמאלית לכיס השמאלי של מכנסיו, הוציא משם תרסיס גז פלפל, ריסס באמצעותו לעבר הנאשם והחל מיד להימלט בריצה לאורך הרחוב. בתגובה, ביטון מעד אחורנית.
"כעבור שניות ספורות הוציא את האקדח, דרך אותו ופתח במרדף אחרי המנוח תוך שהוא יורה ירייה אחת באוויר ומקלל את המנוח. משנכח הנאשם כי המנוח אינו עוצר ומוסיף להימלט, תוך כדי ריצה, הוא ירה שלוש יריות נוספות כשהוא מכוון את האקדח לפנים, לעבר גופו של המנוח, אשר רץ מלפניו במרחק של עשרות בודדות של מטרים. הנאשם עשה כן כשהוא אדיש לאפשרות שמעשיו יגרמו למותו של המנוח", נכתב בכתב האישום.
המנוח רץ כשהוא שותת דם והתמוטט בכניסה למסגד בשכונה. תושבי המקום וביניהם רופא העניקו לו טיפול רפואי והוא הוכנס לרכב פרטי כאשר ממלמל שהוא נורה ועומד למות. "כעבור מספר דקות הועבר מנוח לניידת טיפול נמרץ של מד"א, אשר הבהילה אותו לבית החולים הדסה הר הצופים שם לאחר מאמצי החייאה שלא צלחו, נקבע מותו.
לכל העדכונים - חדשות ירושלים