יצאו למסיבה ונרצחו: לאחר שלושה ימים, בני משפחותיהם של שני הנעדרים מפסטיבל הטבע ליד קיבוץ רעים, אושר וקנין ודניאל ודעי זיהו את גופותיהם.
3 צפייה בגלריה
אושר וקנין ז"ל
אושר וקנין ז"ל
אושר וענין ז"ל
(צילום: באדיבות המשפחה)

אושר ומיכאל וענין מקרית יובל היו חלק מההפקה במסיבה בקיבוץ רעים. בבוקר התקשר מיכאל לאמו ואמר כי הוא הצליח לברוח ומאז נותק עמו הקשר. היום זיהתה המשפחה את גופתו של אושר. טרם אותרה גופתו של אחיו התאום מיכאל. דניאל ודעי גם השתתף במסיבה ומאז יום שבת בבוקר נותק עמו הקשר, היום בני המשפחה זיהו את גופתו.
מבית הספר קדמה בו למד ודעי ז"ל נכתב בעמוד הפייסבוק: "ברוך דיין האמת. קהילת בית הספר 'קדמה' ירושלים, אבלה על י של דניאל ודעי בוגר מחזור ט"ו במסיבה בשבת בדרום הארץ. תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. אתכם משפחה יקרה באבלכם הכבד".

קראו גם:

3 צפייה בגלריה
דניאל ודעי
דניאל ודעי
דניאל ודעי
(צילום: באדיבות המשפחה)

חברו של ודעי ז"ל כתב עליו: "אח יקר שלי, אני לא מאמין שאני כותב עלייך בלשון עבר . הלב עדיין מסרב לעכל את הבשורה, שלושה ימיים שאני יושב בציפייה ואומר היינה תכף יגידו שהכל בסדר הינה תכף יעדכנו אותנו שאתה כאן והכל בסדר! תמיד צוחק תמיד מלא שמחת חיים גם שהיינו רחוקים תמיד היית בלב שלי.. מה שנשאר זה שתשמור עלינו מלמעלה ועל המשפחה המדהימה שלך, תמיד תישאר בלב שלי".
בת דודתו של אושר ז"ל, עופרה כתבה עליו בעמוד הפייסבוק: "בן דודי אושר וקנין הלך לעולם שכולו טוב. יהי זכרו ברוך. ותהא נשמתו צרורה בצרור החיים".

3 צפייה בגלריה
מודעת האבל של דניאל ודעי ז"ל
מודעת האבל של דניאל ודעי ז"ל
מודעת האבל של דניאל ודעי ז"ל

הלוויתו של אושר וקנין ז"ל תתקיים היום בשעה 15:00 בבית ההספד קהילת ירושלים בהר המנוחות בגבעת שאול.
הלוויתו של דניאל ודעי תתקיים היום בשעה 17:00 בבית ההספדים הספרדי בהר המנוחות בגבעת שאול
יהי זכרם ברוך.