נעדרים נוספים מירושלים ב"חרבות ברזל": דניאל ודעי משכונת פת ואביאל אורן משכונת גילה השתתפו בפסטיבל המוזיקה בעוטף עזה ומאז יום שבת בבוקר הם נעדרים.
3 צפייה בגלריה
דניאל ודעי
דניאל ודעי
דניאל ודעי
(צילום: באדיבות המשפחה)
משפחותיהם מחפשות כל סימן חיים מהם. זהבית חיו חברת משפחתו של דניאל ודעי, סיפרה ל-mynet ירושלים: "תומר, האח הגדול של דניאל, דיבר איתו אתמול בבוקר בשעה 7.59, דניאל אמר לו: יורים עלינו, יורים עלינו, ואז השיחה התנתקה. דניאל היה שם עם חבר טוב שלו, יונתן חי אזולאי, תומר ערך שיחת וידאו עם יונתן ושמע אותו צועק: ירו לי בבטן וברגל ואז הוא שמע גרירות והדבר האחרון שהוא ראה זו מחצלת כתומה. זה המידע שיש". דניאל ודעי, שכונת פ"ת, בן 26, הם 3 אחים, דניאל האח הקטן.
אביאל בן 29 מגילה הוא חלק משלישיית אחים. יסמין כהן, אשתו של אחד האחים אמרה בשיחה עם mynet ירושלים: "הוא חלק שלישיה, הם מאוד קשורים, הם חברים טובים. מיום שישי לא שמענו ממנו כלום. דיברנו עם החברה שלו ועם החבר, הם הצליחו לברוח. בהתחלה הם ניסו לברוח עם הרכב והרכב התהפך והם התחבאו מתחת לרכב. הם היו חמישה. המחבלים חזרו וירו בחלק מהם, ובאביאל ירו ברגליים אז הוא לא יכול היה לרוץ". המשפחה מבקשת להתפלל לשלומו של אביאל בן אסתר.

3 צפייה בגלריה
אביאל אורן
אביאל אורן
אביאל אורן
(צילום: שחר זינו)

קראו גם:

אתמול פרסמנו כי ישנם לפחות 4 נעדרים מירושלים והסביבה - התאומים אושר ומיכאל ועקנין משכונת קרית יובל שהיו חלק מהפקת הפסטיבל, עידן דור מהיישוב גבעון ונוי זעפרני מהיישוב נוקדים.

3 צפייה בגלריה
נעדרים ירושלמים
נעדרים ירושלמים
נעדרים ירושלמים
(צילום: באדיבות המשפחות)

בתוך כך אש נמסר מפיקוד העורף ומשטרת ישראל כי "החל מהשעה 22:45 יחל לפעול מרכז משפחות של פיקוד העורף בשיתוף משטרת ישראל בכתובת הנגב 4, קריית שדה התעופה (בניין להב 433).
"משפחות המחפשות את יקיריהם מתבקשות להגיע עם פרטים מזהים, פריט ממנו ניתן להפיק DNA ותמונה של הנעדר. בני משפחה שמבקשים לדווח על העדרות קרוביהם ונמצאים באזורי הלחימה מתבקשים בשלב זה לדווח טלפונית למוקד 105 של משטרת ישראל".
אם ידוע לכם דבר אודות דניאל ודעי אנא צרו קשר עם זהבית במספר - ‪052 7322952
אם ידוע לכם דבר אודות אביאל אורן בן אסתר אנא צרו קשר עם יסמין במספר -0509267766