אבל בתיכון הירושלמי: שני בוגרי תיכון 'בויאר', סג״מ ינאי קמינקא מצור הדסה ורב״ט דנית כהן משדרות נרצחו במלחמה בדרום.
3 צפייה בגלריה
סג״מ ינאי קמינקא
סג״מ ינאי קמינקא
סג״מ ינאי קמינקא
(צילום: דובר צה"ל )

"ינאי היה נער מוכשר וחכם"


סג״מ ינאי קמינקא, בוגר מחזור נ״ג, נהרג בקרב בעת מילוי תפקידו בבא״ח עורף של חטיבת החילוץ וההדרכה. בבויאר כתבו עליו בעמוד הפייסבוק: "ינאי היה נער מוכשר, מאיר פנים וחכם מאוד שאהב לנגן על הפסנתר. הצופים היו אהבתו הגדולה, וינאי שימש כמדריך ובהמשך גם כרשג״ד. ינאי היה תלמיד מצטיין ובחר ללמוד לימודים מתקדמים במסגרת אקדמיה בתיכון. ינאי היה שילוב של נער נעים הליכות וחברותי מאוד, עם עיניים בורקות וטובות שתמיד אהב לעזור לאחרים. לכן ינאי לקח על עצמו להתנדב בשנת שירות ועזר לנוער בסיכון.

קראו גם:

"בתפקידו כמ״מ טירונים, ינאי דאג לחיילים שלו והיווה עבורם דמות שניתן לסמוך עליה. ינאי אהב את הצבא והעריך מאוד את הסגל שלו". ינאי היה הבן הבכור במשפחתו, ומשפחתו היוותה חלק משמעותי בחייו והוא אהב לבלות עם שלושת אחיו הקטנים ועם בני הדודים. "ינאי יחסר לנו מאוד".

"דנית היתה נערה אמיצה ורגישה"


רב״ט דנית כהן משדרות, בוגרת מחזור נ״ה בבית הספר, ובוגרת שכבת גליל בפנימיה, שנרצחה בבסיסה בעת מילוי תפקידה כסמב״צית במפקדת מחוז דרום.

3 צפייה בגלריה
רב"ט דנית כהן
רב"ט דנית כהן
רב"ט דנית כהן
(צילום: דובר צה"ל )

הילה לוי ואהוד שונרי, מחנכיה של דנית, סיפרו עליה: "דנית הגיעה משדרות לבויאר, כפנימיסטית, לפתוח לה כיוונים נוספים לעתיד ולהיחשף לנוער מכל הארץ. דנית הייתה נערה אמיצה, רגישה, כנה ובעלת מודעות עצמית גבוהה. מאחורי דמותה השקטה ניצבה נערה בעלת עולם פנימי עשיר, יכולות גבוהות ושאיפה למצוינות. לאחר שהציבה לעצמה מטרה, היא לא וויתרה לעצמה והיה בלתי אפשרי לשנות את דעתה ולהסיט אותה ממסלולה".
"תמיד הייתה מוקפת עם חברים שנהנו ורצו בקרבתה. הרצון לסייע ולעזור לסובבים אותה אפיינו אותה. דנית האהובה תחסר לנו מאוד".
מוקדם יותר פרסמנו כי שני לוחמי מטכ"ל - סמ״ר אדיר גאורי, בן 20, ורס״ן אמיר סקורי, בן 31 נרצחו במהלך חדירת מחבלי החמאס. מדובר צה״ל נמסר כי ״צה"ל משתתף בצער המשפחות וימשיך ללוותן״.

3 צפייה בגלריה
סמ"ר אדיר גאורי ז"ל ורס"ן אמיר סקורי ז"ל
סמ"ר אדיר גאורי ז"ל ורס"ן אמיר סקורי ז"ל
סמ"ר אדיר גאורי ז"ל ורס"ן אמיר סקורי ז"ל
(צילום: דובר צה"ל)

יהי זכרם ברוך.