סוער בקבוצת הוואטסאפ של הישרדות: העונה החדשה החלה בסערה כאשר מאור שושן הודח משבט בייבאין, אך זה לא הכל. השורדות דורין דותן וגל רובין שכל אחד מהן נמצאת בשבט אחר ניהלו מריבה סוערת בקבוצת הוואסאפ של השורדים. בעקבות הדברים דורין דותן עזבה את הקבוצה.
2 צפייה בגלריה
דורין דותן וגל רובין
דורין דותן וגל רובין
דורין דותן וגל רובין
(צילום מסך, רשת 13)

הכל החל כאשר גל רובין ענתה על שאלת הגולשים "נכון שאת ודורין לא על אותו הסקאלה". רובין ענתה בסטורי באינטסגרם: "לא אותו התדר, יכול להיות שבהכרות באופן אחר דברים היו נראים אחרת. הכל בסדר לא נועדנו להסתדר ולאהוב". בעקבות זאת רובין שיתפה צילום מסך של התכתבות ביניהן וכתבה: "בבקשה, דורין דותן הדורסנית". דורין ביקשה מרובין שתשתף את כל השיחה.
חברי הקבוצה ניסו להרגיע את הרוחות, אך המריבה נמשכה ודורין דותן הודיעה כי היא חוסמת אותה מהוואטסאפ ויוצאת מהקבוצה. "אני לא ממשיכה את הקרקס הזה", אמרה בקבוצה, "אוהבת ומחבקת את כולכם, אבל מה שקרה פה היום פשוט לא מכבד אותי".

2 צפייה בגלריה
גל רובין על דורין דותן
גל רובין על דורין דותן
גל רובין על דורין דותן
(צילום מסך מתוך עמוד האינסטגרם)

דורין דותן, בת 28 במקור מירושלים ובשנים האחרונות היא מתגוררת בתל אביב, יחד עם בעלה עומרי פרקש. דותן היא יזמית, בעלת מותג התכשיטים "L A V I S H L Y" ואשת עסקים. במועצת השבט הראשונה היא סיפרה כיצד הכינה את עצמה להישרדות: "אני יודעת שהיומיים הראשונים של המשחק הם היומיים הקריטייים ביותר. באתי מוכנה אחרי שראיתי סרטון מסוכם של הישרדות של נעמה קסרי, שהיא נותנת שם שבעה כללים של טיפים מה כדאי ליישם בעונה".
גל רובין, הנציגה השנייה של ירושלים, דתל"שית בת 32 ממעלה אדומים, גרושה ואם לשישה ילדים. גל רובין מתעסקת ביום יום באיפור ותסרוקות לכלות, לאירועים, והיא מתחזקת זוגיות יפה עם תמיר נחומי. בנוסף, לאחר תחילת התכנית היא קטפה קמפיין ונבחרה לשגרירת מותג האופנה לי קופר.