אב לשמונה ילדים בשנות ה-30 לחייו, תושב שכונת רמות, נעצר אתמול (שבת) על ידי חוקרי תחנת לב הבירה בחשד שהכה את ילדיו ואנס את אשתו מספר פעמים. האב נעצר בעבר בגין תלונות דומות, אך התיק נגדו נסגר. המשטרה: מדובר באירוע חמור שמצריך פעולות חקירה רבות.
1 צפייה בגלריה
מעצר
מעצר
מעצרו של האב הוארך
(צילום המחשה: shutterstock)
אם המשפחה התקשרה לפנות בוקר למוקד המשטרתי ודיווחה שהאב ניסה לנגוח בבנם תוך שהוא משמיע צעקות וקללות. במהלך עדותה, האישה גוללה אירועים נוספים של אלימות כלפיה וכלי הילדים וציינה שהאב זרק את אחד הילדים לכיוון הדלת והכה את בתם הקטנה, עוד ציינה האישה כי האב ניסה לקיים עימה יחסים מין בניגוד להסכמתה.
עוד בחדשות:
סנגורו של החשוד, עו״ד גולן מאירי אמר במהלך הדיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרו: ״למרות התלונות מי שקורבן פה זה המשיב בעצמו. מדובר בסכסוך מורכב עם המתלוננת שסובלת מבעיות נפשיות".
שופט בית משפט השלום, יהושע צימרמן הורה להאריך את מעצרו של האב בשלושה ימים: ״בוצעו מספר פעולות חקירה ונותרו מספר לא מועט של פעולות מהן בנות שיבוש. מחומר החקירה שלפניי עולה חשד סביר וודאי בשלב הראשוני בו אנו מצויים״.
בנוסף, במהלך סוף השבוע נעצר תושב השטחים (18) במרכז העיר לאחר שעל פי החשד ניסה לבצע עבירות מין בצעירה כבן 20 ונמלט. שוטרים עצרו אותו לחקירה ומעצרו הוארך עד ל-24.11. בית המשפט האריך גם את מעצרו של גבר שהטריד מינית בגן משחקית ילדה בת 4.
לעדכונים נוספים – חדשות ירושלים