"רציתי לשמור על הבריאות שלי. לא חשבתי שזה ייגמר בבית חולים", סיפר השבוע תושב העיר שהותקף, פונה למיון ונזקק לתפרים בראשו, לאחר שהעיר לצעיר שלא חבש מסכה.
1 צפייה בגלריה
גן סאקר. (למצולמים אין קשר לידיעה)
גן סאקר. (למצולמים אין קשר לידיעה)
גן סאקר. (למצולמים אין קשר לידיעה)
(צילום: מיקי אלון)
האירוע היה בשבוע שעבר, ביום שלישי בערב, כאשר תושב מרכז ירושלים, בשנות השלושים לחייו, יצא להליכה ספורטיבית בגן סאקר. "אני עושה את זה כמעט כל יום", סיפר ל'ידיעות ירושלים'. אני רואה שבאמת רוב האזרחים מקפידים לעטות מסכה, במיוחד בעיר שלנו שהתחלואה בה גואה. לעיתים אני מבקש מאנשים לעטות מסכה, והם מייד נענים לבקשה שלי. אני בסך הכל מעוניין לשמור על הבריאות שלי ועל בריאות הציבור. זה גם מה שאומרים לנו בפרסומות בטלוויזיה. לא חשבתי שזה ייגמר בבית חולים".
עוד בחדשות:
כאשר ראה צעיר בשנות העשרים לחייו, ללא מסכה, משוחח עם בחורה הוא העיר לו בנימוס. לדברי המתלונן, הצעיר מיהר לחבוט בפרצופו, הטיח אותו לקרקע ואז נמלט במהירות עם הצעירה. הקורבן פונה להדסה עין כרם, שם התברר כי בנוסף לחבלות הוא סובל מחתך בראש שמצריך תפרים.
בחדר המיון הציעו לו להתלונן במשטרה, אולם הוא העדיף שלא לעשות זאת. "אני לא בטוח שהיו מוצאים אותו", אמר. "הוא ברח ישר. הכל קרה מהר. אני מקווה שהמקרה שלי ילמד אזרחים אחרים שלא להגיב באלימות כאשר מבקשים מהם לעטות מסכה. בסך הכל כולנו באותה סירה".
לעדכונים שוטפים – חדשות ירושלים