דרמה של ממש התחוללה בסוף השבוע האחרון בשעריו של סופרמרקט בירושלים, לאחר שאביה של נערה אשר הותקפה מינית על ידי אדם זר, הצליח לעצור את התוקף, שבתו הבחינה בו שוב בשעה שאביה הגיע לעזרתה.
2 צפייה בגלריה
תלמיד הטריד מינית מורה
תלמיד הטריד מינית מורה
(צילום המחשה: Shutterstock)
לדברי הנערה, בת 17, אשר הובאה לתחנת משטרת לב הבירה יחד עם אביה והעצור בתקיפתה, החשוד עבר מולה בסופר הצפוף ואז תקף אותה. מהמשטרה נמסר כי הנערה העידה כי התוקף הכניס את ידו לאזור המפשעה שלה, ונגע בה בחוזקה למשך מספר שניות, בעוד היא שרויה בהלם ממעשיו.
לאחר שהתאוששה, מיהרה הנערה ליצור קשה עם אמה וזו התקשרה לאב שהיה בקרבת מקום ונזעק לעזור לבתו. "כאשר האב הגיע והחל לברר את פרטי הארוע, הנערה הבחינה בחשוד. כאשר האב רץ אליו אל החשוד ואמר לו לחכות לניידת, הוא החל לתקוף את האב ולהכות אותו... הנסיון לסכל את מעצרו מעידה על מסוכנותו", ציינו במשטרה.

2 צפייה בגלריה
חשד חמור באבן יהודה
חשד חמור באבן יהודה
הנערה ההמומה התקשרה לאמה
(צילום אילוסטרציה: Shutterstock)

העצור, שהוא תושב העיר ללא עבר פלילי בן 33 ואב לתינוק בן 3 שבועות בלבד, טוען כי לא נגע בנערה. "הייתי סהרורי, ולא שמתי לב למעשי... זה מקום צפוף מאוד, ואם היה מגע, הוא לא היה בכוונה", דחה את הטענות נגדו.

קראו גם:

שופט המעצרים בירושלים, אלעד לנג, קיבל בשלב זה את מלוא בקשת המשטרה להארכת מעצרו של העצור בארבעה ימים. זאאת על מנת לאפשר בדיקת הימצאותן של מצלמות אבטחה ועדים נוספים. עוד איפשר השופט בצו את חדירת המשטרה למכשיר הטלפון הנייד של העצור.