הרצח בתלפיות: פרקליטות מחוז ירושלים הגישה בסוף השבוע לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד שמעון אוחיון בגין עבירות של רצח והשמדת ראיה באירוע בתלפיות לפני כחודש. הפרקליטות ביקשה להאריך מעצרו עד תום ההליכים.
1 צפייה בגלריה
זירת האירוע בתלפיות
זירת האירוע בתלפיות
זירת האירוע בתלפיות
(צילום: לירן תמרי)
על פי כתב האישום, בתאריך 29/10/20 הגיע הנאשם לבניין נטוש ברחוב המוסכים בשכונת תלפיות. בבניין שהו באותה העת המנוח וכן אנשים נוספים. במהלך ביקורו זה, גנב המנוח את הטלפון הנייד של הנאשם. כשגילה זאת, חשד הנאשם כי המנוח הוא זה שגנב לו את הטלפון והחליט לגשת אל הבניין כדי להשיבו.
עוד בחדשות:
בשעות הערב, כשהוא בחברת אנשים נוספים, שוחח המנוח במכשיר הנייד של הנאשם כשהוא מצוי בחלל קומת הבניין מחוץ לחדרו. באותה העת ישב בחדרו של המנוח אדם בשם נ', אשר להם היכרות מקדימה. לפתע הגיע הנאשם למקום והחל צועק לעבר המנוח "יא זבל, תביא את הטלפון, תוציא את הטלפון יא מניאק".
המנוח מיהר אל החדר והתיישב על אחת מהמיטות. אז החל מאבק בין הנאשם למנוח במסגרתו הלם באגרופיו במנוח, הניף מספר פעמים לעבר גופו סכין ודקר את המנוח בחזהו ובחלקים נוספים בגופו. תוך כדי מאבק, ביקש נ. מהנאשם כי יחדול ממעשיו וכך גם המנוח אשר אמר לנאשם כי הוא מדמם וכי הוא הורג אותו. אף על פי כן, המשיך הנאשם להלום במנוח עד שזה שכב חסר תנועה על רצפת החדר.
כתוצאה ממעשי הנאשם, נגרמו למנוח פצע דקירה בחזה משמאל אשר הביא למותו, פצע חתך בזרוע השמאלית, פצעי חתך בכפות הידיים - בשורש ובכף היד הימנית, פצעי שפשוף והתקלפות עור בגף השמאלי העליון, שני פצעי דקירה בברך הימנית, פצעי חתך תבניתיים בשוק, בקרסול ובגב כף הרגל הימנית, פצעי שפשוף עדינים במצח ובחזה מימין, חתך שטחי בעור האף ופצעי שריטה בגב.
בנוסף, לאחר שיצא מן הבניין נפטר הנאשם מהסכין וכשהגיע לביתו שטף את בגדיו ונעליו ואח"כ הכניסם למכונת הכביסה, והכל כדי שלא יוותרו עליהם סימני דם.
לעדכונים נוספים – חדשות ירושלים