שבועיים אחרי שחברת המועצה מטעם סיעת האופוזיציה, ימית יואלי-אלה, הודיעה כי היא אינה מתכוונת להתפטר במסגרת הסכמי הרוטציה - הצרות של יו"ר סיעת התעורררות, עופר ברקוביץ׳ לא נגמרות. בסוף השבוע העלה חבר נוסף של הסיעה, אבישי כהן, פוסט ארוך וחריף כנגד ׳התעוררות׳ בו הוא טוען שהפך להיות מצורע בתוך התנועה שלו.
2 צפייה בגלריה
חבר המועצה אבישי כהן
חבר המועצה אבישי כהן
חבר המועצה אבישי כהן
(צילום: אלכס קולומויסקי)
כהן, נציג החרדים הממלכתיים, נכנס לפני כחודשיים למועצה. אלא שלטענתו עוד לפני כן החלו הבעיות בתוך התנועה. ״כמה חודשים לפני שנכנסתי לתפקיד כחבר מועצת העיר, התחילו ללחוש ׳אבישי בוגד׳. למה בוגד? במי בוגד? איך בוגד?״.
כהן מתאר בפוסט את מה שהתרחש באסיפה של המפלגה בשבוע שעבר. ״הגעתי לאסיפה מוקדם כהרגלי, לאט לאט היושבים מימיני ומשמאלי קמו ועזבו את המקום והשאירו אותי לבד משל הייתי מצורע. על מה ולמה?! לא אדע״.
כהן מזכיר את הראיון שנתן ל״ידיעות ירושלים״ ו-mynet כנקודה שבה הכל החל להתדרדר. ״כאשר נכנסתי לתפקידי כחבר מועצה, התראיינתי, ומיד לאחר מכן התחילו לומר שיש להפריש אותי מהתנועה. ושוב, על מה ולמה, לא אדע״.
2 צפייה בגלריה
הפוסט של חבר המועצה, אבישי כהן
הפוסט של חבר המועצה, אבישי כהן
הפוסט של חבר המועצה, אבישי כהן
(צילום מסך מתוך עמוד הפייסבוק)
״הפכו את ימית (יואלי-אלה, א״ל) מאדם אהוב לאדם שדמה הותר וניתן להתעלם ממנה. איימו עליה באופן אישי, איימו על משפחתה ועל חבריה. מה הפלא שימית חשה נבגדת ומוכה?״.
״הגעתי ל׳התעוררות׳ כנציג החרדים הממלכתיים״, סיכם כהן, ״בשביל לקדם עבור בני הקהילה את צורכיהם. אולם מצאתי כי נושא זה אינו מקבל תשומת לב ראויה מלבד הבטחות ריקות מתוכן. התעוררתי, פעלתי, ראיתי ונגעלתי!״.
תגובת תנועת ׳התעוררות׳ תפורסם כשתתקבל.
לעדכונים נוספים – חדשות ירושלים