לוחמת מג״ב לשעבר, אחת המתלוננות נגד רב פקד נאדר ראבח, סגן מפקד יחידה במשמר הגבול, שהורשע לאחר שתיעוד שוטרות בבסיס באמצעות מצלמות נסתרות במגוריהן העידה על החוויה המטלטלת שעברה. במח״ש מבקשים להשית עליו עונש של 7 חודשי עבודות שירות.
1 צפייה בגלריה
שוטר מג"ב
שוטר מג"ב
עדות מטלטלת של לוחמת מג"ב שתועדה במקלחת
(צילום המחשה: shutterstock)

"עליתי לארץ בשנת 2017, רציתי להתגייס לצבא ולעשות שירות משמעותי", היא אומרת, "התגייסתי למג״ב בתור לוחמת ושובצתי בירושלים. כאשר התגייסתי ליחידה, רציתי שזו תהיה לי חוויה לכל החיים. זה הפך לזיכרון טראומתי. הטראומה הזו רודפת אחרי. המפקדים אמורים לשמור עלינו והמפקד שלי פגע בפרטיות שלי בזמן שהוא מפקד עליי. היום, שנתיים אחרי אני פוגשת את הקושי בכל יום בדברים הכי בסיסיים.
קראו גם:
עוד העידה: "לכל מקום שאני נכנסת - אני בודקת האם יש מצלמות בכל הפינות. אני מרגישה לא מוגנת אפילו בבית שלי. הדלתות שלי תמיד נעולות, תמיד יש פחד שמישהו יכול להיכנס אלי לחדר, אני מתעוררת בלילות. קשה לי להכיר אנשים חדשים, אני לא סומכת עליהם. אני תמיד נזכרת ביום שמצאתי את המצלמה".
בטיעונים לעונש ציין הקצין: "אני מתנצל על כל מה שקרה. אני מתנצל לפני המתלוננת, הצטערתי בפניה. עברתי מספיק, אני עובר משפט בעדה. כולם מדברים, שמים אותך במשבצת. אני מבקש להתחשב בכל הנסיבות והוותק שהיה לי ב-30 השנים האחרונות".