משטרת ישראל השלימה היערכותה לקראת "מצעד הדגלים" הנוסף שיתקיים היום (ג') בצהריים במרכז העיר. רחובות סמוכים למרכז העיר ייחסמו לתנועה. בעת הצעדה הרכבת הקלה לא תעצור בשער שכם ויחולו שינויים בקווי אגד.
1 צפייה בגלריה
אלפי שוטרים יאבטחו את העיר
אלפי שוטרים יאבטחו את העיר
אלפי שוטרים יאבטחו את העיר
(צילום ארכיון: באדיבות דוברות המשטרה)

אלה הסדרי התנועה

החל מהשעה 15:30 יסגרו הרחובות הבאים בהדרגה:
הנביאים, דבורה הנביאה, הלני המלכה, סולטאן סולימאן ושבטי ישראל לשני הכיוונים.
החל מהשעה 17:00 יסגרו הרחובות הבאים:
חיים בר לב לשני הכיוונים (פרט לתחבורה ציבורית) , כיכר צה"ל, מנהרת צה"ל לשני הכיוונים, דרך חברון ממרים החשמונאית לשני הכיוונים, עליאש לשני הכיוונים (פרט לתחבורה ציבורית).
מהמשטרה נמסר כי "הצירים יפתחו בהתאם להתקדמות הצועדים, על מנת לאפשר מרקם חיים ככל שניתן. כמו כן, חל איסור על הטסת רחפנים \כלי טייס מכל סוג. תחבורה ציבורית תתנהל בצירים חלופיים".

הרכבת הקלה

כמו כן, בין בשעות 18:00-21:00 (מוערך) תדלג הרכבת הקלה בירושלים על תחנת שער שכם. מחברת כפיר המפעילה את הרכבת הקלה נמסר: "בשעות אלו לא תתאפשר כניסה או יציאה של נוסעים בתחנה זו. לתשומת לבכם, בשל חציית הצועדים על תוואי הרכבת הקלה צפויים עיכובים בלוחות הזמנים. עם סיום המצעד וקבלת אישור המשטרה תשוב הרכבת הקלה לפעול בשירות מלא לכל אורך הקו".

אגד

החל מהשעה 16:00 ועד 19:00 (שעות משוערות) יחולו שינויים במסלולי קווים שעוברים בכביש מס' 1 הישן (מהמטה הארצי ועד העיר העתיקה) ובעוטף העיר העתיקה. השינויים יחולו בקווים: 1, 3, 17, 19,30, 38, 49, 51, 66, 66א, 83א, ו-163.
"משטרת ירושלים קוראת לציבור להתאזר בסבלנות ולהישמע להוראות השוטרים בשטח, להשתמש בדרכים חלופיות ובתחבורה הציבורית", נמסר מהמשטרה.
למידע נוסף יש לפנות למוקד אגד 2800* או לחצו כאן.
לעדכונים נוספים – חדשות ירושלים