בשורה לצעירים בירושלים: הרכבת קלה תאריך את שעות הפעילות בימי חמישי בלילה בשעתיים נוספות. כפי שפורסם לראשונה ב-mynet ירושלים לפני כחודשיים, על רקע החזרה לשגרה, החל ראש עיריית ירושלים משה ליאון, לפעול למען הפעלת פיילוט לפיו שעות פעילות הרכבת יוארכו בימי חמישי ומוצ"ש. במסגרת הפיילוט אשר אושר השבוע על ידי משרד התחבורה, בימי חמישי בין התאריכים 24.6 ל-28.8, יתקיים שירות לילה ניסיוני של הרכבת הקלה עד לשעה 2 בלילה.
1 צפייה בגלריה
הרכבת הקלה בירושלים
הרכבת הקלה בירושלים
הרכבת הקלה בירושלים
(צילום: אדווה חולי)
כמו כן, הרכבות יפעלו בתדירות של כ-20 דקות לאורך מסלול הקו האדום, בין פסגת זאב להר הרצל וחזור. גם אבטחת הרכבת הקלה תימשך לאורך כל שעות הארכת הפעילות.
בנוסף, קווי אגד המופעלים בדרום מערב העיר ירחיבו את שעות פעילותם בימי חמישי מחצות ועד 02:00 לפנות בוקר. אלו הקווים שיותאמו ללו"ז הרכבת: 20,21,24 ו-29. 
כאמור, הבקשה שאושרה על ידי משרד התחבורה "באה על רקע החזרה לשגרה, פתיחת מקומות הבילוי ללא הגבלות, תקופת הקיץ והמבקרים הממלאים את רחובות העיר", הסבירו בעירייה.
ראש עיריית ירושלים, משה ליאון: "הקיץ והחזרה הברוכה לשגרה הגיעה ואיתה בשורה נפלאה לתושבי העיר ולמבקריה. הפעלת הרכבת הקלה בשעות הלילה המאוחרות, תאפשר לכלל תושבי העיר ומבקריה ליהנות ממגוון מקומות תרבות הפנאי והבילוי בעיר, תוך מתן אפשרות לחזרה בטוחה ואמינה לביתם, ללא צורך בשימוש ברכב הפרטי. אני מודה למשרד התחבורה על ההיענות לפנייתי ומאחל לתושבי ירושלים ולמבקריה קיץ בריא ומהנה!"
לעדכונים נוספים – חדשות ירושלים