טרגדיה: רוכב האופנוע שנהרג השבוע בשכונת קרית יובל הוא אייל דוראל בן ה-18. בעוד כשבועיים דוראל ז"ל היה אמור להתגייס לצה"ל.
2 צפייה בגלריה
אייל דוראל ז"ל
אייל דוראל ז"ל
אייל דוראל ז"ל
(צילום: באדיבות המשפחה)
ביום שלישי אייל דוראל רכב על אופנועו ברחוב עמנואל אולסבנגר כאשר התנגש בעץ, נפצע באורח אנוש ונהרג. האב ראובן דוראל סיפר למיינט ירושלים על הבן שאבד. "זה מרגיש ממש כאילו נקטף פרח", אמר ראובן, "הוא היה בשיא החיים שלו. תמיד ארגן לחברים מסיבות, חבר'מן כזה. תמיד ידענו שהוא אהוב, אבל רק אחרי מותו הבנו באמת עד כמה. החברים שלו כל הזמן רוצים לעזור לנו. הם דואגים להכין לנו אוכל בכל ימי השבעה, אפילו רוצים לבנות לו את המצבה על הקבר. לא מוכנים שאנחנו נעשה את זה".
2 צפייה בגלריה
התאונה בקרית יובל
התאונה בקרית יובל
זירת התאונה בקרית יובל
(צילום: איחוד הצלה)
בחודשים שלפני הגיוס דוראל עבד במזנון שנמצא בכניסה לבית החולים הדסה. "כשהגענו אל בית החולים כדי לעשות זיהוי", סיפר האב ,"הרופא של מחלקת הטראומה אמר שכשהגופה הגיעה הוא זיהה את הנער ולא היה ברור לו מהיכן. כמה דקות אחר כך הוא הבין שזה הבחור שהכין לו את הארוחה רק ביום לפני כן. זה היה שובר לב".
ניהול סידורי הלוויה והאבלות מאתגרים בימי קורונה ויכולים להביא לתסכול, כך שיתף איתנו ראובן: "זה מצב בעייתי. אנשים רוצים לבוא לנחם אבל אף אחד לא יכול לבוא. כדי לנחם אנשים מתקשרים בטלפון כל היום או מגיעים בבודדים. אני לא חושב שמישהו דמיין שאי פעם נגיע למצב מהסוג הזה. גם ההלוויה הייתה בעייתית. ממש התקשרנו לאנשים לספר להם על מותו של הבן שלנו וביקשנו מהם שלא לבוא. אלה שהצלחנו להתקשר ולמנוע מהם להגיע, לא הגיעו, אבל אל רבים אחרים לא התקשרנו והם באו להלוויה כי הרגישו שהם חייבים" .
יהי זכרו ברוך