חיי הלילה בשוק מחנה יהודה חוזרים בהדרגה לשגרה: היום (ראשון) יפתחו הברים בשוק אחרי שבועיים של הלם, אבל ולחימה. עד כה השוק פעל בשעות היום בלבד ועכשיו כאמור יעשה ניסיון להחזיר גם את חיי הלילה שלו לפעילות.
1 צפייה בגלריה
שוק מחנה יהודה
שוק מחנה יהודה
שוק מחנה יהודה
(צילום: רועי אלמן)
החזרה לשגרה תהיה מדורגת. מסיבות הרחוב הידועות הנערכות בסמטאות מדי לילה לא יערכו, המוזיקה שתושמע תהיה לצורך אווירת רקע בלבד ותהיה שקטה. בעלי הברים צופים ביקוש נמוך הן בגלל המורל שנפגע ובעיקר בשל העובדה שרוב הצעירים של ירושלים מגוייסים היום למילואים. כמו כן גם קהל הסטודנטים עדיין לא שב לבירה, בשל דחיית פתיחת שנת הלימודים האקדמית.
נציג עסקי הלילה בשוק מחנה יהודה שבעצמו מחזיק 3 מקומות שונים, אביעד גולן, אמר ל-mynet: "ברור שמדובר במצב לא פשוט ואין לאף אחד מצב רוח. הרבה ירושלמים היו במסיבה ברעים. הכרתי טוב את המפיקים שנרצחו, הם עשו אצלי בשעתו גם מסיבות טראנס לפני כמה שנים. חלק מהעובדים שלי היו שם ואחד נרצח שניסה להגן בגופו על החברה שלו. אבל אנשים כבר משתגעים בבית ומחפשים לאן לצאת קצת להשתחרר. ויש גם את המפונים בבתי המלון מהצפון והדרום שגם לא יכולים כל היום להיות בתוך בית המלון בלי לצאת קצת בערב לשעה שעתיים״. עוד בחדשות:
ומה קורה במקומות אחרים בעיר? יותר ויותר ברים ופאבים נוספים במרכז ירושלים החליטו לחדש את פעילותם בימים האחרונים במתכונת שקטה וללא מסיבות. לעומת שוק מחנה יהודה, בעלי הבר מסעדה 'סטיישין 9' במתחם התחנה החליטו לא לחזור עדיין לפעילות והמקום נותר עדיין סגור.'בר 55' במתחם ה'יס פלנט' גם נותר עדיין סגור אך שם הבעלים מקווים שהמקום יפתח בימים הקרובים. כרגע כל מתחם היס פלנט סגור ובעלי בר 55 ביקשו מהנהלת המתחם לבחון אפשרות לפתוח את המתחם עבור חלק מהעסקים בלבד ובכלל זה גם את הבר שבבעלותם כשבתי הקולנוע לא יפעלו.
פורסם לראשונה: 16:16, 22.10.23