מבצע "חרבות ברזל": אופיר אנגל תיכונסיט מגבעת גונן בן 17.5 וחבר קיבוץ רמת רחל, שהלך לסופ"ש לבקר את חברתו תושבת קיבוץ בארי, נעדר מאז חדרו המחבלים אתמול לעוטף עזה. "בפעם האחרונה שראו אותו היה אחרי שהמחבלים הצליחו לפרוץ לממ"ד בו שהה בקיבוץ בארי. הם שחררו את הבנות ואותו ואת האבא של חברתו לקחו אזוקים ברכב מסחרי שחור", כך סיפר היום ל-mynet ירושלים סבו של אופיר, יוסף אבי יאיר אנגל (ג'וחא) אף הוא תושב רמת רחל ומי ששימש בעבר מזכיר הקיבוץ ויועץ מיוחד לנשיא פרס.
2 צפייה בגלריה
אופיר אנגל
אופיר אנגל
אופיר אנגל
(צילום: באדיבות המשפחה)
ג'וחא סיפר ל-mynet ירושלים: "המציאות כאן מאוד קשה ואנחנו במתח ומחפשים כל פירור של מידע. מי שיודע משהו על גורלו נשמח שיעדכן אותנו. יכול להיות שחטפו אותם חזרה לעזה בכלל אי אפשר לדעת". כל מה שהמשפחה יודעת זה ששעות לא מעטות הם היו נעולים בממד ורק אחרי הצהריים המחבלים הצליחו לפתוח את הממד ולתפוס אותם ומאז אבד איתו הקשר.

קראו גם:

מוקדם יותר פרסמנו כי דניאל ודעי משכונת פת ואביאל אורן מגילה שהשתתפו בפסטיבל בקיבוץ רעים נעדרים מאז יום שבת בבוקר. בפסטיבל השתתפו גם אושר ומיכאל ועקנין תאומים בני 35 משכונת קרית יובל, עידן דור מהיישוב גבעון ונוי זעפרני מהיישוב נוקדים ומאז יום שבת בבוקר נותק עמם הקשר.

2 צפייה בגלריה
כוחות ההצלה
כוחות ההצלה
כוחות ההצלה. מלחמת "חרבות ברזל"
(צילום: דוברות מד"א)

כמו כן, ירושלים בשגרת חירום, הלימודים בבתי הספר לא יתקיימו גם מחר ומחרתיים. עיריית ירושלים הודיעה כי כל המקלטים הציבוריים בעיר נפתחו. חדר מיון נפשי נפתח בבית החולים שערי צדק ועשרות פצועים הועברו אל בתי החולים בעיר.
לכל מידע שיש ברשותכם שיכול לסייע - אנא צרו קשר עם אופיר 0506205105