שרב כבד וחריג לחודש אפריל פקד את אזורנו ביומיים האחרונים, וחצה את הירושלמים לשניים: אלו שנשארו בבתים עם המזגן ואלו שברחו לים או לכנרת. בימים הקרובים תורגש הקלה משמעותית ונראה יותר עננים בשמיים.
1 צפייה בגלריה
עננים
עננים
עננים
(צילום: יונתן חפץ)
מזג אוויר בירושלים

בשישי יהיה מעונן חלקית עד מעונן בעננות בגובה בינוני ורב, תחול התקררות והטמפרטורות בצהריים יגיעו ל-27 מעלות, בערב הן ירדו ל-20. בשבת הקלה נוספת בחום עם 25 מעלות בצהריים, יהיה מעונן חלקית. בראשון ללא שינוי ניכר, בערב יהיה קריר יותר עם 17 מעלות. בשני קריר ומעונן עם סיכויים לגשם קל.


בינתיים, בשירות המטארולוגי מחילים לסכם את השרב הכבד שפוקד אותנו: ״טמפרטורות גבוהות מ-40 מעלות נרשמו אתמול (רביעי) במספר תחנות בחוף הדרומי, בשפלה ובשרון: 41.5 מעלות בניצן, 40.3 בחוות הבשור ו-40.2 בקבוצת יבנה בנגבה ובחפץ חיים 40.1 מעלות. באזור גוש דן הטמפרטורות התקרבו מאוד ל-40 מעלות: 39.9 בתחנה בכפר הירוק ו-39.7 בבית דגן וכך גם בעין החורש שעמק חפר. בבקעת הירדן ובערבה הגיעו הטמפרטורות ל-43 מעלות. אם חשבתם שהיום היה חם, אז חכו למחר אז צפויה התחממות נוספת של 1-2 מעלות נוספות ביחס להיום. הבשורות הטובות הן שמשעות אחר הצהרים יגיע השינוי והשרב ישבר. סוף השבוע כבר יהיה נוח וכך גם החג השני״.